تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803918383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نواز شریف در دیدار باآمانو برنامه های هسته ای پاکستان را مطمئن خواند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نواز شریف در دیدار باآمانو برنامه های هسته ای پاکستان را مطمئن خواند اسلام آباد - ایرنا - ˈمحمد نواز شریفˈ نخست وزیر پاکستان روز سه شنبه در دیدار با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت : اسلام آباد متعهد به عدم گسترش سلاح های اتمی بوده و نیروگاههای هسته ای و راکتورهای تحقیقاتی پاکستان تحت پادمان آژانس اتمی فعالیت کرده و کاملا مطمئن وبی خطرند.


به گزارش ایرنا، دفتر نخست وزیری پاکستان امروز در بیانیه رسمی اعلام کرد: نواز شریف در نشست با ˈیوکیا آمانوˈ در اسلام آباد افزود که پاکستان از سال 1335 شمسی (1957میلادی) همکاری بسیار نزدیکی با آژانس بین المللی انرژی اتمی تحت ابتکار عمل ˈاتم برای صلحˈ داشته و به تمام تعهدات در این خصوص نیز عمل کرده است.
در این بیانیه آمده؛ نخست وزیر پاکستان گفت که همکاری با آژانس اتمی در راستای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را مهم شمرده و کمیسیون انرژی اتمی پاکستان نیز از برنامه های آژانس در خصوص فعالیت های هسته ای بمنظور درمان سرطان بهره می برد.
نواز شریف خاطر نشان کرد: پاکستان با کمک آژانس بین المللی انرژی اتمی استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای در زمینه های مختلف بویژه تولید انرژی، پزشکی، کشاورزی، نگهداری مواد غذایی و مدیریت آب را در راستای منافع ملی مردم توسعه می دهد.
نخشت وزیر پاکستان با اشاره به بحران شدید انرژی در این کشور گفت: کمیسیون انرژی اتمی پاکستان در حال افزایش ظرفیت های خود در بخش تولید انرژی و رفع بحران در این خصوص است.
نواز شریف از نظر مثبت آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) در توسعه استفاده مسالمت آمیز از انرژی هسته ای در پاکستان با اهداف توسعه منابع انسانی در بخش های علمی، تحقیقاتی و تاسیس مراکز توسعه و تحقیقاتی در این کشور قدردانی کرد.
وی گفت: هر سال تعداد زیادی از دانشمندان هسته ای و مهندسان پاکستانی از پشتیبانی آژانس اتمی در پروژه های ملی و منطقه ای بهره مند شده و آنان دانش و تجربه خود در بخش های مختلف را با دانشمندان خارجی به اشتراک می گذارند.
نخست وزیر پاکستان تاکید کرد: دانشمندان هسته ای این کشور خدمات ارزشمندی داشته و همکاری خود را با سایر کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز ادامه می دهند.
یوکیا آمانو نیز از تعهد دولت پاکستان در خصوص استفاده از انرژی هسته ای با در نظر گرفتن منافع مردم این کشور قدردانی و از ادامه حمایت های آژانس از تلاش های اسلام آباد در این مسیر سخن گفت.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با ˈممنون حسینˈ رییس جمهوری پاکستان نیز دیدار و درباره موضوعات مختلف از جمله استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای تبادل کرد.
وزارت امور خارجه پاکستان همزمان با سفر یوکیا آمانو به اسلام آباد اعلام کرد: پاکستان در حال حاضر یکی از اعضای فعال و دارای همکاری های فنی با آژانس بین المللی انرژی اتمی بوده و به عنوان عضو شورای حکام در تصمیم گیری های آژانس اتمی نیز کمک های خود را ارائه می دهد.
آژانس بین المللی انرژی اتمی در سال 1334 شمسی (1956 میلادی) تاسیس و پاکستان از اعضای بنیانگذار این نهاد جهانی محسوب می شود.
پاکستان در سال 1376 شمسی (1998 میلادی) در پاسخ به اقدام کشور هند، آزمایش هسته ای انجام داد. این کشور دارای چند مجموعه موشک های هسته ای و بالستیک است.
آساق ** 1095*1856
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن