تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798406151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان در جزیره کیش


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان در "جزیره کیش"
دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش؛ 9 تا 12 اردیبهشت ماه 93 با حضور ده ها شرکت بزرگ سرمایه گذاری مسکن، انبوه سازان، تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه ساختمانی و شرکت های وابسته به حوزه صنعت ساختمان از جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای جهان، برگزار خواهد شد.
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش؛ در این نمایشگاه بیش از 140 شرکت داخلی و 30 شرکت خارجی جدیدترین و نوین ترین دستاوردها ، تولیدات و فنآوری های علمی و صنعتی خود را در زمینه مصالح ساختمان پایه ، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها،خانه های پیش ساخته، نقشه کشی و طراحی، سیستمهای تصفیه آب، تأسیسات حرارتی و برودتی، ابزار آلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم کار و ایمنی،در و پنجره ، شیشه و ماشین آلات وابسته، معماری، دکوراسیون، نماسازی، پوششهای سقف و دیوار، کفپوش،لوله و اتصالات،کاشی و سرامیک،برق وتجهیزات الکترونیک،صنایع زیر بنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، عایقهای صوتی و حرارتی، محوطه سازی و دکوراسیون داخلی  ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد داد.

دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش را اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش ، وزارت راه و شهرسازی ، سازمان توسعه تجارت ایران ، اتحادیه ها و انجمین های ساختمانی و دیگر نهادهای مرتبط برگزار می کند.

مدیر کل روابط عمومی اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش در روز 9 اردیبهشت ماه سال آینده و با حضور مقامات کشوری ، معاون رئیس جمهور ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، معاونان برخی از وزارتخانه ها ، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، روسای اتاق های تعاون و اتاق های بازرگانی و جمعی از صاحبان صنایع ساختمانی و انبوه سازان در مرکز همایش های بین المللی کیش گشایش خواهد یافت.

شکرآبی به برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش؛ برنامه های جانبی از جمله برگزاری نشستهای علمی در زمینه های سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان ها،استفاده از مصالح سبک و با کیفیت، بازسازی بافتهای فرسوده و مقاوم سازی ساختمانهای روستایی و نیز همایشهای تخصصی متنوع دیگر، کارگاه های آموزشی و سمینارهای مرتبط با صنعت ساختمان برگزار خواهد شد. 

وی به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود:دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با هدف توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان سازی کشور ،کمک به رونق ساخت و ساز ، شناخت توانمندیها و کمبودهای صنعت ساختمان ، آشنائی با پیشرفت های روز این صنعت در جهان ، اشتغالزائی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ويژه برای رويارویی شرکتهای فعال در زمینه ماشین آلات ، تجهیزات ، مصالح ، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان و عمران  برگزار می شود.

مدیر کل روابط عمومی اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: حضور همزمان شرکت های خارجی و تولید کنندگان داخلی در دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش ، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولید کنندگان و فعالان ساخت و ساز خواهد بود که می تواند زمینه موجب سیاست گذاری صحیح برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا و تداوم ثبات قیمت ها در بخش مسکن باشد .

وی در ادامه به اهمیت برپائی چنین نمایشگاههائی اشاره کرد و گفت : برگزاری نمايشگاه یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی برای عرضه کالا و خدمات است و هنگام برگزاری نمايشگاه ها؛ بازرگانان و تولید کنندگان محصولات ضمن آشنایی با رقبا و سلیقه مصرف کننده ، خلاقیت ها ، نوآوری و توانمندی های تولیدی و صادراتی خود را عرضه می کنند .

شکرآبی خاطر نشان کرد: ساماندهی فعالیت های بخش مسکن می تواند موتور محرکه فعالیت های اقتصادی در سایر بخش ها باشد لذا باید بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.
 
مدیر کل روابط عمومی اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران درپایان گفت:بی شک برپايي دهمین نمايشگاه بين المللی عمران و ساختمان کیش که حتی الامکان مطابق با آخرين دستاوردهای روز نمايشگاهی دنيا است ، می تواند نقش بسزايي در شناسايي و گسترش مناسبات تجاری و ايجاد فرصتهای سرمايه گذاری بين تولیدکنندگان ، پیمانکاران و مؤسسات تجاری داخلی و طرف های خارجی آنها ايفا نمايد .

انتهای پیام/
 







تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن