تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802234797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد کارگروه مشترک استانداري و شهرداري تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴۴ب.ظ)
استاندار تهران خبر داد: ايجاد کارگروه مشترک استانداري و شهرداري تهران جلسه هم انديشي بحران شهر تهران با حضور هاشمي، شهردار، اعضاي شوراي تامين و ستاد بحران استانداري و شهرداري تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، هاشمي استاندار تهران ضمن تاکيد بر مهم شمردن نيازهاي مردم گفت: پس از انتخاب در دولت با شناختي که از دکتر قاليباف داشتم اولين نکته اي که مورد توجه قرار دادم ايجاد مسير هماهنگي و همکاري با شهرداري تهران و از بين بردن فاصله ميان اين دو سازمان بود چرا که در خدمت به مردم اگر کوتاهي از سمت ما باشد در همين دنيا گرفتار نشويم در آخرت دچار گرفتاري خواهيم شد.
هاشمي افزود: يکي از راههاي حل مشکلات حساس کردن مسئولين بالاتر نسبت به آن موضوعات است مانند آلودگي هوا که آنقدر درباره آن تاکيد داشتيم تا آلودگي به يک اولويت براي دولت تبديل شد و اطمينان دارم اگر نيت خير باشد مي‌شود مسير را براي کار باز کرد.
استاندار تهران ادامه داد: مي‌توان مسائل بحران زا را در شوراي تامين استان بحث کنيم و به شوراي امنيت کشور بفرستيم تا به عنوان مساله اي ملي به آن نگاه شود و از اين طريق مسير حل و از بين بردن انها را هموار تر کنيم.
وي افزود: مجموعه دستگاههاي استاني انصافا تعامل خوبي با يکديگر دارند و بسياري از مسايل مهمي که در شش ماه گذشته پيش آمد مي توانست با سر و صدا و مشکلات بسياري مواجه شود با تعامل و تدبير ميان دستگاه‌ها و مديران بسيار خوب و با کمترين هزينه به آن پرداخته و حل شد.
هاشمي گفت: هماهنگي ميان بحران و پدافند غير عامل بسيار ضروري است و بايد کارگروه مشخصي را بين شهرداري و استانداري ايجاد کنيم تا بتواند با هماهنگي لازم را صورت دهد و من در شش ماه گذشته مهمترين و اول بحث در مديريت مسائل استان را پيشگيري عنوان کردم چرا که پيشگيري بر درمان مقدم است و با اين روش مي‌توان از بوجود امدن بسياري از بحران‌ها جلوگيري کرد.
همچنين محمد باقر قاليباف شهردار تهران در اين جلسه گفت: اينکه کنار هم مي‌نشينيم و باهم گفتگو مي‌کنيم برکات بسياري به همراه دارد و هرچه محتوايي‌تر با کارها برخورد کنيم لطف و تفضل خدا را بيشتر شاهد خواهيم بود.
شهردار تهران افزود: شهادت مي‌دهم که هم کارهاي شکلي و هم محتوايي در برنامه‌هاي آقاي هاشمي مي بينم و ما با همه وجودمان در شهرداري آماده همکاري هستيم تا کيفيت زندگي مردم ارتقاء پيدا کند.
وي افزود: در گذشته هيچ پالس مثبتي از جانب استانداري به شهرداري وجود نداشت که در اين دوره اين مسئله رفع شده است و بايد توجه داشت برخي مشکلات و زخمهاي کهنه‌اي در شهرداري وجود دارد که به سادگي قابل حل نيست و بعد ملي آن بر ابعاد شهري آن مي چربد .
قاليبباف گفت: هر زمان که بين شهردار تهران و حاکميت در قبل و بعد از انقلاب هماهنگي بوده پيشرفت‌هاي خوبي را شاهد بوديم و امروز شهرداري صد در صد در خدمت مردم و آماده همکاري با دولت است چرا که با وضعيت فعلي در مديريت بحران به جايي نمي‌رسيم. مديريت بحران در کشور نيازمند تغيير در نگرش است
وي افزود: از دولت براي اضافه کردن يک کميسيون به هفت کميسيون دولت درباره شهر تهران تشکر مي‌کنم و اميدوارم اين تغيير نگرش براي حل مشکلات راهگشا باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن