تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803992777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم برنامه‌ريزي جهت توسعه‌ي همه جانبه در روابط با ايالت بلوچستان پاکستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴۰ب.ظ)
استاندار خراسان رضوي تاکيد کرد: لزوم برنامه‌ريزي جهت توسعه‌ي همه جانبه در روابط با ايالت بلوچستان پاکستان استاندار ايالت بلوچستان پاکستان با استاندار خراسان رضوي در مشهد ديدار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، علي رضا رشيديان در اين ديدار ضمن خير مقدم به محمدخان آچکزهي، استاندار ايالت بلوچستان پاکستان، با بيان اين که جمهوري اسلامي ايران و جمهوري اسلامي پاکستان دوکشور مهم و تاثير گذار در تحولات منطقه و جهان اسلام به شمار مي روند، اظهار داشت: روابط دو کشور همواره بر اساس منافع مشترک و احترام متقابل استوار بوده است.
وي با بيان اينکه دولت جمهوري اسلامي ايران همواره سياست خود را در منطقه بر مبناي توسعه ي امنيت تعريف نموده افزود: پاکستان دوست نزديک ايران محسوب مي شود و مرزهاي دوکشور به عنوان مرزهاي صلح و دوستي است.
استاندار خراسان رضوي به اهتمام دولت تدبير و اميد بر توسعه ي روابط در سطوح مختلف فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و سياسي با کشورهاي جهان به ويژه همسايگان اشاره کرد وگفت: بايد از اين فرصت در راستاي تحکيم و ارتقاي سطح مناسبات استفاده کرد.
رشيديان در ادامه با اشاره به تحرک گروهک هاي تروريستي در مرز پاکستان خاطر نشان کرد: از پاکستان به عنوان يک کشور بزرگ اسلامي انتظار مي رود تا نسبت به تامين امنيت مرزي و مقابله با فعاليت به تروريستي ها و افراطيون اقدام نمايد که با تحقق اين مهم، توطئه ي نظام سلطله در بروز سوء تفاهم در روابط برادرانه ي في مابين دو کشور، ناکام خواهد ماند.
استاندار خراسان رضوي با تاکيد بر توسعه ي مناسبات منطقه اي، به اشتراکات بين ايالت بلوچستان پاکستان و اين استان اشاره کرد و گفت: زمينه براي حضور زائران، گردشگران و سرمايه گذاران و تجار در حوزه هاي مختلف فراهم است.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به توانمندي هاي استان در حوزه هاي مختلف تصريح کرد: وجود بارگاه ملکوتي امام رضا(ع) به عنوان عظيم ترين ظرفيت فرهنگي کشور، خاستگاه شيعيان جهان و کانون توجه مشتاقان اهل بيت عصمت و طهارت است و اين مهم باعث شده که ما سالانه پذيراي انبوه زائران از اقصي نقاط ايران و جهان باشيم.
استاندار خراسان رضوي ادامه داد: اين استان به لحاظ جمعيت و وسعت جزو استان هاي مهم و پهناور کشور به شمار مي رود و داراي ظرفيت هاي فراواني در حوزه هاي گردشگري، صنعت، معدن و کشاورزي است.
محمد خان آچکزهي استاندار ايالت بلوچستان پاکستان نيز در اين ديدار گفت: دو کشور ايران و پاکستان از اشتراکات و پيشينه ي تاريخي و فرهنگي بسياري برخوردارند و توسعه اين روابط بايد مورد توجه مسوولان دو کشور قرار گيرد.
وي افزود: بايد ازظرفيت هاي ايران در بخش انرژي از جمله گاز، براي رفع مشکلات و کمبود هاي پاکستان در اين بخشها بهره گرفت.
وي با اشاره به تعويق افتادن اجراي خط لوله گاز ايران به پاکستان گفت : بايد با برنامه ريزي جهت تسريع در اجراي اين طرح اقدام شود و پاکستان اين مساله را در اولويت اقدامات خود در عرصه بين الملل قرار داده است.
استاندار بلوچستان پاکستان گفت: عناصري در صدد خدشه دار شدن و تخريب روابط ايران و پاکستان هستند ولي اهتمام دولت و مردم ما بر توسعه روابط با جمهوري اسلامي ايران است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن