تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815284218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های توسعه ای مازندران نباید دستخوش مسائل حاشیه ای شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سیاسی - امنیتی استاندار تاکید کرد: برنامه های توسعه ای مازندران نباید دستخوش مسائل حاشیه ای شود ساری- ایرنا- معاون سیاسی - امنیتی استاندار مازندران تحقق برنامه های توسعه ای استان را اولویت کاری مسوولان معرفی کرد و گفت : نباید این برنامه ها دستخوش مسایل حاشیه ای شود.


به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، ˈ علیرضا یونسی ˈ روز سه شنبه در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی استان در ساری افزود : نباید در مسیر اجرای برنامه های توسعه ای و زیربنایی استان و حل مسایل و مشکلات مردم به بهانه های کم ارزش و حاشیه ها بها داد.
وی تشریح دقیق وضعیت موجود و رعایت صداقت در بازگویی حقایق جامعه را وظیفه رسانه ها دانست و گفت : مدیران دستگاه های اجرایی باید به گونه ای عمل کنند که مردم صداقت مسوولان را دریابند.
معاون استاندار مازندران گفت : با انتخاب دولت یازدهم ، امید و نگرش روشن به آینده در مردم به وجود آمد و باید با بهره گیری از این ظرفیت و تعیین اولویت ها برای پاسخ گویی به مطالبات بحق مردم تلاش کرد.
وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم انعکاس واقع بینانه مطالب و ذکر نقاط ضعف و قوت و بهره گیری از ظرفیت بی شمار داخلی و ملی برای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی ، افزود : برای استفاده از این ظرفیت نیازمند حفظ و تقویت روحیه نشاط و پویایی در جامعه و اقدام مسوولانه مدیران هستیم.
رییس شورای اطلاع رسانی مازندران همچنین تکیه به مردم و حرکت جهادی برای حل مشکلات آنان را از منویات رهبری برشمرد و گفت : باید روح همبستگی ملی تقویت شود و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که مردم صداقت مسوولان را دریابند.
وی بر ضرورت برگزاری نشست های توجیهی و هم افزایی با رسانه ها به منظور اعتماد سازی و ایجاد وحدت رویه از سوی مدیران تاکید کرد و افزود : باید در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و ....خبر رسانی کامل انجام شود.
در پایان این نشست با حکم استاندار ، اعضای اصلی شورای اطلاع رسانی مازندران معرفی شدند.ک/2
7329/1654
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن