تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820041956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ حماس به نمایش تکراری صهیونیستها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پاسخ حماس به نمایش تکراری صهیونیستها


یکی از رهبران جنبش حماس تأکید کرد، ادعای تکراری صهیونیستها در خصوص کشتی سلاح ایرانی، به هدف توجیه حمله‌ای جدید به غزه است. به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، "مشیر المصری"  گفت: رژیم صهیونیستی همواره تلاش می‌کند تا غزه را به عنوان یک بمب زمانبندی شده و منطقه‌ای تروریستی به تصویر بکشد تا با اعمال تحریم های جدید، محاصره غزه را شدیدتر کند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با تحریف افکار عمومی درباره مقاومت و مجرم معرفی کردن ساکنان غزه، بر جنایات مستمر خود علیه فلسطینی‌ها سرپوش بگذارد.
مشیر المصری تأکید کرد: اگر همانطور که صهیونیستها ادعا کرده‌اند، مقصد آن کشتی غزه بود؛ این کشتی می‌خواست در کدام بندر لنگر بیندازد؛ و با وجود محاصره کشنده‌ای که از زمین، دریا، و هوا بر غزه اعمال شده، چگونه می‌توانست به غزه برسد. !! پیش از این رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که یک کشتی حامل سلاح‌های ساخت سوریه را در آب‌های دریای سرخ توقیف کرده است که از ایران به سمت غزه در حرکت بوده است.
مقامات سیاسی و نظامی ایران قویا این ادعای اسرائیل را رد کردند و آن را سناریوی تازه رژیم صهیونیستی علیه ایران خوانده‌اند.


سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن