تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820534990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی در بخش سلامت نیازمند اتکا به تولیدات دانش بنیان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد مقاومتی در بخش سلامت نیازمند اتکا به تولیدات دانش بنیان است قزوین - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین گفت: برای در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی در بخش سلامت، باید گام­های مهمی در کاهش هزینه ها و اتکا به تولیدات دانش بنیان برداشته شود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین که روز سه شنبه به ایرنا نمابر شده؛ ˈعلی اکبر زینالوˈ در آیین معارفه رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین افزود: مدیران واحدها باید با استفاده از استانداردهای لازم در حوزه اقتصاد مقاومتی، برنامه ریزی کنند و اقدام های عملی دانشگاه شامل همکاری بین آموزش، پژوهش و حوزه سلامت تقویت شود.
وی، با اشاره به اینکه در سال آینده تغییر در ضرایب خدمات پزشکی وجود دارد، اضافه کرد: تغییرات حقوق و تعرفه خدمات پزشکی و همچنین تعرفه­هایی که تحت پوشش بیمه نبوده است کمک خواهد کرد تا درآمدهای حوزه بهداشت از محل بیمه ها بالا رود و هزینه های مردم کاهش یابد.
زینالو، با بیان اینکه مسوولیت یک سوم خدمات بهداشتی استان بر عهده مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین است، ادامه داد: با وجود تمام تنگناها در حوزه سلامت، مدیران و کارکنان این مرکز تلاش بسیار داشته­اند تا شاخص­ها را ارتقا دهند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان این مرکز از مدیریت جدید این مرکز نیز خواست که افزایش توانمندی جامعه، کاهش هزینه­ها در سلامت و افزایش کارایی در خدمات سلامت را سرلوحه کار خود قرار دهد.
رییس پیشین مرکز بهداشت قزوین نیز در این آیین با اشاره به بخشی از کارهای انجام شده در دوران 32 ماهه مسوولیتش گفت: مدیریت مراکز بهداشتی درمانی شهرستان قزوین به خاطر پراکندگی وسیع جغرافیایی و تعداد زیاد کارکنان شاغل در آن، کار عظیمی است که با تلاش و همکاری همکاران انجام شد.
ˈمحمدرضا مدبرˈ افزود: جلب مشارکت مردم برای دریافت خدمات از سیستم بهداشتی و توسعه عملیات عمرانی مهمترین شاخص­هایی است که بین سال­های 90 تا 92 اتفاق افتاد.
وی، عملیات عمرانی و راه­اندازی سه مرکز بهداشتی درمانی شهری، چهار پایگاه بهداشت شهری، دیوار کشی 15 خانه بهداشت روستایی، راه اندازی مجدد مرکز بهداشتی درمانی تخریب شده قمر بنی هاشم(ع) در شهر قزوین، فعال بودن 98 درصد خانه های بهداشت و ثبت 275 هزار پرونده الکترونیک سلامت در شهرستان قزوین را بخش دیگری از کارهای انجام شده معرفی کرد.
در پایان این آیین ضمن قدردانی از خدمات ˈمحمدرضا مدبرˈ رییس سابق مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین، ˈاسماعیل کلهرˈ به عنوان رییس جدید این مرکز معرفی شد.
7388/616
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن