تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814781210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه ملی اطلاعات راهکار برون رفت از مشکلات


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
"شبکه ملی اطلاعات" راهکار برون رفت از مشکلات
دبیر شورای عالی فضای مجازی پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات را از جمله راهکار‌های افزایش سرعت اینترنت برای دستیابی کاربران به اطلاعات مورد نظرشان عنوان کرد.


محمد حسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: بخش زیر ساخت‌ شبکه ملی اطلاعات با همت وزارت ارتباطات در سال جدید پیاده سازی و بسیاری از مشکلات کاربران در حوزه اینترنت از بین خواهد رفت.


وی تصریح کرد: زمانی که شبکه داخلی باشد، میزبان‌ها اعم از دولتی و خصوصی به داخل کشور منتقل شده و همه کاربران حقیقی و حقوقی می‌توانند از مزایای آن بهره مند شوند.


وی همچنین در خصوص نظارت بر روی سایت‌ها بیان کرد: بحث نظارت بر روی سایت‌ها و پرتال‌ها یکی از تقسیم‌ کارهای ملی است و مباحث کلان ملی آن را در کمیسیون محتوای شورای عالی فضای مجازی مطرح نموده‌ایم که در صورت تصویب به مخاطبان اطلاع رسانی می‌شود.




انتهای پیام/ 








تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن