تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814741229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موسسات قرآنی قزوین در جذب کودکان و نوجوانان موفق عمل کرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین قلی پور:
موسسات قرآنی قزوین در جذب کودکان و نوجوانان موفق عمل کرده اند
قزوین - خبرگزاری مهر: مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: موسسات قرآنی با بهره گیری از مربیانی متعهد و مخلص توانسته اند با روشهای مبتکرانه در جذب کودکان و نوجوانان به کانونهای قرآن موفق عمل کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، جواد قلی پور عصر دوشنبه از موسسه قرآنی وحی المبین قزوین بازدید کرد و با فعالیت های این موسسه آشنا شد. قلی پور در این بازدید گفت: همه ما مسئولیم در مسیر قرآن و اهلبیت (ع) گام برداریم و فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج و نهادینه کنیم. وی اظهارداشت: پیروی از احکام الهی و سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) دستور کلی برای همه افراد جامعه است و به گروه خاصی مربوط نمی شود و همه کسانی که در آموزش قرآن و علوم قرآنی نقش دارند لازم است در این مسیر حرکت کنند و رسالت دینی خود را ادا کنند. این مسئول بیان کرد: پیامبراکرم (ص) می فرمایند بهترین شما کسی است که قرآن را فرا بگیرد و به دیگران بیاموزد و بر آموختن و بسیارخواندن قرآن تاکید فراوان داشته اند که پیروان واقعی حضرت وظیفه دارند عامل قرآن باشند. قلی پور یادآورشد: یکی از مهمترین وظایف والدین آموختن قرآن به فرزندان است و با ایجاد بستر مناسب در استان با همراهی موسسات قرآنی انتظار می رود خانواده ها به قرآن آموزی فرزندانشان اهتمام بیشتری کنند. وی افزود: شما مسئولان مؤسسات و مراکز قرآنی ازجایگاه بالایی برخوردارید و با اتکاء به این پشتوانه دینی و الطاف الهی می توانید کارهای بزرگی انجام دهید. مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان قزوین همچنین با حضور در موسسه قرآنی نور الزهراء از مسئولان این موسسه خواست با اهتمام و جدیت بیشتری در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گام بردارند.

این مسئول اظهارداشت: افراد فعال در امور قرآنی با عمل به آموزه های این کتاب آسمانی و داشتن اخلاص در عمل می توانند تاثیر بسزایی در اطرافیان و محیط خود و جذب مخاطب بویژه نسل جوان و کودکان به امور قرآنی داشته باشند. قلی پور یادآورشد: موسسات قرآنی بهترین مکان برای تربیت نسلی انس گرفته با قرآن و متدین هستند لذا باید در جهت تقویت فرهنگ قرآنی و آموزش مفاهیم قرآن به مردم بویژه نوجوانان تلاش بیشتری شود. برگزاری مسابقات نهج البلاغه در قزوین برگزار شد جواد قلی پور در حاشیه بازدید از موسسه نورالزهراء در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: همزمان با سراسر کشور مسابقات مفاهیم نهج البلاغه در قزوین برگزار شد. وی افزود: مسابقات مفاهیم نهج البلاغه بر اساس جلد چهارم کتاب "راه روشن" در تاریخ شانزدهم اسفند ماه امسال به صورت حضوری و غیر حضوری در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد. قلی پور تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۲۰۰ نفر از علاقمندان شرکت کردند و افرادی که حداقل ۶۰ امتیاز در آزمون حضوری را کسب کنند در قرعه کشی شرکت داده می شوند. مسئول دارالقرآن الکریم استان قزوین یادآورشد: جوایز این دوره شامل۱۱۰ سفر عتبات عالیات و ۲۲۰ سفر زیارتی مشهد و صدها جایزه ارزشمند دیگر است که به برگزیدگان اهدا خواهد شد.


۱۳۹۲/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن