تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815319455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز به برکت نفس قرآني امام(ره)، کودکان ما با قرآن مانوس شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۲۷ب.ظ)
عبدالرضا مصري: امروز به برکت نفس قرآني امام(ره)، کودکان ما با قرآن مانوس شده اند عضو هيئت ريسه مجلس شوراي اسلامي با تقدير از روند روبه رشد فعاليتهاي فرهنگي در سطح استان گفت : امروز به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي و نفس قرآني امام راحل(ره) کودکان و نوجوانان ما از سنين خردسالي با قرآن انس مي گيرند.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ محفل انس با قرآن کريم با حضور اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمانشاه و موسسات قرآني استان و با شرکت قاريان برجسته استاني و کشوري برگزار شد.
در اين مراسم عبدالرضا مصري نماينده مردم کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به جايگاه عظيم قرآن خواستار انس و الفت بيشتر جوانان با اين کتاب وحي شد و گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي و نفس قرآني امام راحل(ره) کودکان و نوجوانان ما از سنين خردسالي با قرآن انس مي گيرند.
وي با بيان خاطره اي از دوران ستم شاهي، گفت: در آن زمان و با وجود نيروهاي امنيتي تنها چند جلسه قرآن در کرمانشاه برگزار ميشد و امروز به برکت خود قرآن و انقلاب، نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران خط مقدم برنامه هاي قرآني و معنوي است.
مصري، بحث انس با قرآن را ريشه اي عنوان کرد و افزود: انس با قرآن درجاتي دارد و چه بهتر اينکه ما با معنا، مفهوم و تفاسير اين آيات نوراني مانوس شويم.
وي با اشاره به برگزاري ويژه برنامه هاي فرهنگي هنري در سطح استان از زمان تصدي دکتر رحيمي زنگنه گفت : روند فعاليتهاي فرهنگي در سطح استان در چند وقت اخير شتاب روبه رشدي گرفته است و مديريت جديد ارشاد با برنامه ريزي خوب و منسجم باعث تغييرات چشمگيري در سطح استان شده است.
در ادامه نيز سعيد طوسي از قاريان برجسته کشور و بهرام بهرامي و امين صيدي از قاريان استاني آياتي از کلام الله مجيد را با نواي گرم خود قرائت کردند و گروه تواشيح کوثر نيز به اجراي برنامه پرداخت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن