تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815286045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشت مینی پالایشگاه در منطقه ویژه پارس احداث می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر فریدون خبر داد:
هشت مینی پالایشگاه در منطقه ویژه پارس احداث می‌شود
بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: هشت مینی پالایشگاه در منطقه ویژه پارس احداث می‌شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله فریدونی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس به عنوان پایتخت اقتصادی کشور نقش بسیار مهمی در تامین سبد انرژی دارد و شاهد اقدامات بسیار خوبی در این منطقه هستیم. وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه این منطقه عظیم، اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سفر خود به منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی تاکید بسیار زیادی بر روی توسعه این منطقه داشتند و همه باید در راستای عمل به فرمایشان ایشان گام برداریم. مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: در راستای توسعه این منطقه عظیم گام‌های اساسی برداشته شده است و هشت مینی پالایشگاه در این منطقه ساخته می‌شود. آغاز عملیات اجرایی مینی‌ پالایشگاه‌ها از سال 93/ اجرای پروژه طی دو سال وی با بیان اینکه عملیات اجرای این مینی‌پالایشگاه‌ها از سال 93 آغاز خواهد شد، افزود: منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس در حال نهائی کردن قراردادهای مربوط به احداث این هشت مینی پالایشگاه است. فریدونی مدت زمان اجرای این پروژه‌ها را دو سال عنوان کرد و گفت: 60 هزار بشکه میعانات گازی در روز به هر یک ازاین هشت پالایشگاه اختصاص می یابد تا محصولات خود را تولید کنند. وی با بیان اینکه روزانه 480 هزار بشکه از میعانات گازی به این هشت مینی پالایشگاه تزریق می‌شود، گفت: محصولات فرعی میعانات گازی از جمله گازوئیل، بنزین، نفتا و قیر از تولیدات این پالایشگاه‌ها هستند که امیدواریم در اینده نزدیک شاهد اجرای آنها باشیم. مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تاکید کرد: از همه توان و ظرفیت برای توسعه این منطقه استفاده خواهیم کرد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن