تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820761407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره شهدای پیشمرگ کرد مسلمان در سه استان کشور برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یادواره شهدای پیشمرگ کرد مسلمان در سه استان کشور برگزار می شود سنندج - ایرنا- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: یادواره شهدای پیشمرگ کرد مسلمان سال آینده در سه استان کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ˈمحمد حسن رجبیˈ روز دوشنبه در یادواره شهدای پیشمرگان کرد مسلمان در سنندج افزود: برخی از برنامه های این سه یادواره مشترک بودهT و برخی نیز فقط مختص به استان کردستان است و در این راستا باید از تمامی ظرفیت های موجود در این استان بهره گرفته شود.
وی با بیان اینکه برای برگزاری این یادواره ها برنامه های متنوع بسیاری در سطح ملی در نظر گرفته شده، گفت: این یادواره باید در شان نام استان فرهنگی کردستان برگزار شود و در این راستا نیازمند همفکری مسوولان سادیر دستگاه های اجرایی نیز هستیم.
وی با اشاره به اینکه این یادواره ها مقدمه ای برای برگزاری کنگره ملی شهدای پیشمرگ کرد مسلمان در سال 95 خواهد بود اظهار امیدواری کرد که با برگزاری هر چه بهتر این یادواره ها بخش کوچکی از ایثارگری شهدا و ایثارگران جبران، و این فداکاری ها به نسل آینده منتقل شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با بیان اینکه وجود مردمی علاقمند و وفادار به نظام و رهبری در این استان، سرمایه بی بدیل فرهنگی ما را تشکیل می دهند افزود: مردم کردستان همواره با حضور در صحنه های مختلف پشتیبانی و حمایت خود رااز نظام و رهبری به دنیا نشان داده اند.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امنیت پایدار مردمی باید در کردستان فراهم شود اظهار کرد: امنیت مردمی باید با استفاده از خود مردم برقرار شود، و امروز شرایط لازم برای این امنیت در کردستان فراهم است.
سردار رجبی با بیان اینکه امنیت امروز کردستان و کشور در سایه فداکاری و ایثار شهدا و ایثارگران و صبر خانواده های آنان حاصل شده است، خواستار تبدیل تجربیات و خاطرات مردم از شهدای انقلاب در قالب فیلم و کتاب شد.ک/2
7348/570/640
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن