تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820995305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصب 506 عدد شير هيدارنت در سطح شهر مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۱۱ب.ظ)
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري مشهد خبر داد: نصب 506 عدد شير هيدارنت در سطح شهر مشهد سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني مشهد توانسته گام‌هاي بلندي در رسيدن به استانداردهاي جهاني ايمني بردارد که اين تلاش‌ها منجر به افزايش ايستگاه‌ها، ماشين‌‍‌‌آلات و تجهيزات فني و ايمني شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از پايگاه اطلاع‌رساني شهرداري مشهد، آتپشاد دوم حسن جعفري بيان کرد: سازمان آتش‌نشاني همگام با رشد و گسترش شهرنشيني با تجهيز و به روزرساني در دو حوزه نيروي انساني و تجهيزات ايمني توانسته گام‌هاي مهمي در راستاي خدمت‌رساني به مردم شريف مشهد بردارد و همواره به اين نکته تاکيد کرده که مشهدالرضا(ع) از مسوولان و خادمان مردم انتظار دارد با پاس حق شناسي از عنايات خاصه حضرت امام رضا (ع)، توجه ويژه‌اي به اين شهر مقدس داشته و تمام تلاش خود را براي خدمت و توجه به توسعه عمران و آباداني آن معطوف کنند.
وي افزود: سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني مشهد نيز با اين رويکرد توانسته گام‌هاي بلندي در رسيدن به استانداردهاي جهاني ايمني بردارد که اين تلاش‌ها منجر به افزايش ايستگاه‌ها، ماشين‌‍‌‌آلات و تجهيزات فني و ايمني شده است.
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مشهد با توجه به افزايش دوبرابري ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني ادامه داد: در حال حاضر تعداد ايستگاه‌هاي سازمان به 45 ايستگاه رسيده است.
وي ادامه داد: به طور خاص در سال جاري 8 ايستگاه آتش‌نشاني ويک مرکز فرماندهي در شهر مشهد به بهره‌برداري رسيده است.
جعفري بيان کرد: همچنين در حال حاضر اين سازمان 245 خودروي عملياتي دارد.
وي در خصوص تعداد شيرهاي هيدارنت سطح شهر نيز گفت: به منظور امدادرساني سريعتر و در حال حاضر بالغ بر 506 عدد شير هيدارنت در سطح شهر مشهد نصب شده است.
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مشهد ادامه داد: در کنار موارد ذکر شده سازمان آتش‌نشاني مشهد بالغ بر 12 هزار قلم تجهيزات مختلف دارد.
جعفري با بيان اينکه يکي از سياست‌ها و برنامه‌هاي سازمان آتش‌نشاني آموزش و آگاهي‌سازي شهروندان است، بيان کرد: در سال 92 بيش از 716 هزار نفرساعت از سوي سازمان آموزش ديده‌اند.
به گفته وي اين ميزان افزايش به نسبت سال گذشته 2.5 برابر رشد داشته است.
وي به تعداد بازديدهاي پيشگيرانه سازمان در سال 92 اشاره کرد و گفت: در سال جاري با توجه به اينکه بسياري از بازديد‌ها مانند اماکن اقامتي که همواره از فراواني بالايي برخوردار بوده، از زمره بازديد‌هاي سازمان حذف شده، 8150 بازديد پيشگيرانه و بيش از 5000 رفع خطر توسط واحد پيشگيري سازمان انجام شده است.
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مشهد در خصوص مدت زمان اطفاي آن نيز تصريح کرد: در حال حاضر نيروهاي آتش‌نشاني مي‌توانند به طور ميانگين ظرف 4 دقيقه و 7 ثانيه حريق را اطفا کنند.
به گفته جعفري تعداد نجات يافتگان در سال 92 نيز 2331 نفر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن