تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820923819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش تخصصی سرطان شناسی در دارالشفای امام رضا (ع) مشهد افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بخش تخصصی سرطان شناسی در دارالشفای امام رضا (ع) مشهد افتتاح شد مشهد - ایرنا - مدیرعامل موسسه درمانی و دارویی آستان قدس رضوی از راه اندازی بخش تخصصی آنکولوژی یا سرطان شناسی و شیمی درمانی در دارالشفای امام رضا (ع) مشهد خبر داد.


به گزارش ایرنا، دکتر ˈسیدمهدی هاشمی نژادˈ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این بخش با حضور یک متخصص آنکولوژی و پرستاران متخصص در زمینه شیمی درمانی فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه معاینه بیماران مبتلا به سرطان دو روز در هفته در این دارالشفا انجام می شود، افزود: تزریقات داروهای شیمی درمانی برای بیماران مبتلا به سرطان همه روزه در این مرکز درمانی انجام می گیرد.
هاشمی نژاد با اشاره به وجود تجهیزات و ابزار موردنیاز شیمی درمانی در دارالشفای امام رضا (ع) گفت: داروهای شیمی درمانی برای تزریق بیماران سرطانی نیز در داروخانه این مرکز درمانی ارائه می شود.
وی پیش بینی کرد که ماهانه 30 بیمار برای معاینه توسط متخصص آنکولوژی و انجام مراحل شیمی درمانی به این دارالشفا مراجعه کنند.
مدیرعامل موسسه درمانی و دارویی آستان قدس رضوی اظهار داشت: دارالشفای امام رضا (ع) علاوه بر بخش تخصصی آنکولوژی، بخش های دیگری مانند قلب، چشم، اعصاب، گوش، حلق و بینی، داخلی، پوست، زنان و ارتوپدی نیز دارد.
هاشمی نژاد با اشاره به خدمات نوروزی این مرکز درمانی گفت: در ایام تعطیلات نوروز 29 پایگاه اورژانس در حرم مطهر رضوی خدمت رسانی می کنند.
وی با بیان اینکه در ایام عادی شش پایگاه فوریت های پزشکی با 14 نیرو در حرم مطهر رضوی فعالیت دارند، افزود: در مناسبت های خاص مانند تعطیلات نوروز تعداد پایگاه های فوریت های پزشکی این مرکز به 29 پایگاه و 100 نیرو افزایش می یابد.
او اظهار داشت: در ساعات قبل و بعد از تحویل سال نیز 20 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانسی، چهار درمانگاه سیار و یک بالگرد پشتیبان در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) خدمات رسانی می کنند.
وی گفت: اقدامات فوریت های پزشکی در حرم مطهر رضوی بر مبنای طرح جامع علمی- کاربردی و براساس استانداردهای جهانی توسط متخصصین طب اورژانس و کارشناسان مجرب پرستاری به صورت شبانه روزی برای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الائمه (ع) انجام می شود.
مدیرعامل موسسه درمانی و دارویی آستان قدس رضوی ادامه داد: این اطمینان خاطر به زائران داده می شود که همه اقدامات فوریت های پزشکی در اماکن متبرکه در تمام ساعات شبانه روز و تمام مناسبت ها فراتر از سایر مراکز درمانی کشور و بالاتر از سطح استاندارد های جهانی انجام می شود./2
7489/664 / 330
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن