تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821036118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت مراکز اسکان باید به صورت حرکت مردمی و جمعی انجام شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه مشهد: ساخت مراکز اسکان باید به صورت حرکت مردمی و جمعی انجام شود مشهد- ایرنا- امام جمعه مشهد گفت: ساخت مراکز اسکان باید به صورت حرکت مردمی و جمعی انجام شود.


آیت الله سیداحمد علم الهدی روز دوشنبه در گردهمایی خشت های آسمانی در مجمتع ولایت مشهد، اظهار داشت: علیرغم تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در چند سال گذشته برای ساخت مراکز اسکان برای زائران کم درآمد ، اقدام موثری از سوی مسوولین دولتی در راستای تحقق این امر صورت نگرفت.
وی با تاکید بر اینکه برای ساخت مراکز اسکان ارزان قیمت نباید وابسته به اعتبارات دولتی بود، بیان کرد: این امر باید به صورت حرکت مردمی و جمعی انجام شود.
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه در احادیث معتبر بعد از زیارت سیدالشهدا(ع) به اندازه ای که به زیارت حضرت رضا (ع) توصیه شده به زیارت هیچ معصومی اینقدر توصیه نشده است، گفت: مشهد مقدس با توجه به موقعیت راهبردی که دارد باید کانون تمرکز شیعه قرار گیرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: با توجه به اهمیت این قضیه ما وظیفه داریم در راستای تحقق این تجمع و تمرکز شیعه در مشهد اهتمام خود را به کار بندیم.
آیت الله علم الهدی گفت: چند استاندار در خراسان رضوی آمدند و رفتند ولی هیچ یک در خصوص ساخت زائرسرای ارزان قیمت اقدامی انجام نداد.
وی اظهار داشت: در راستای تحقق دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت زائر سراهای ارزان قیمت برای اقشار کم برخوردار، بنیاد زائر در مشهد در سال جاری شکل گرفت.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: در قالب این بنیاد قرار شد 30 هزار تخت ارزان قیمت در مشهد ساخته شود.
وی با بیان اینکه در هر استان نیز این بنیاد تشکیل می شود، افزود: براساس اساسنامه تمام امور در بنیاد زائر بامحوریت نماینده ولی فقیه در آن استان بوده و در این طرح هر استان برای زوار خود در مشهد مقدس یک ساختمان می سازد.
آیت الله علم الهدی تاکید کرد: در واقع انجام این کار بهترین راه در مسیر تحقق مطالبه مقام معظم رهبری است.
گردهمایی خشت های آسمانی با حضور نمایندگان ولی فقیه در مراکز استانها ، شهرداران و روسای شورهای اسلامی مراکز استان ها با هدف ساخت مراکز اسکان ارزان قیمت امروز در محل زائرسرای مجمتع ولایت مشهد برگزار شد./2
7505/659
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن