تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821255973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلستان مي تواند کريدور شمال - جنوب باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۲۴ق.ظ)
استاندار گلستان: گلستان مي تواند کريدور شمال - جنوب باشد صادقلو با بيان اينکه گلستان مي تواند کريدور شمال - جنوب باشد گفت: استان گلستان به لحاظ شرايط خاص جغرافيايي اين قابليت را دارد که کالاها را از کشورهاي قزاقستان و ترکمنستان به خليج فارس و درياي عمان وارد و يا از آنجا به سمت آن کشورها صادر کند.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن صادقلو استاندار گلستان در ديدار با استاندار منگستائو قزاقستان با بيان اينکه از اين جهت ما هم مي توانيم از طريق خشکي ارتباط داشته باشيم و هم آن ارتباط گذشته را رونق دهيم، گفت: استان گلستان آمادگي دارد با توجه به استعدادهاي موجود هم در بخش موادغذايي و هم در بخش مواد ساختماني و وجود کارخانه هاي مختلف ، ارتباط متقابل را داشته باشد.
وي با اشاره به مسئله نفت در استان منگستائو، افزود: با راه اندازي بندرخواجه نفس مي توان در سوآپ نفتي اين دو استان همکاري داشته باشند و پس از آن در نظر است در جوار همان بندرگاه پالايشگاه نفت ساخته شود و اين مي تواند اين نقطه متقابل در در روابط اقتصادي باشد. استاندار گلستان تصريح کرد: همچنين با توجه به اينکه گلستان داراي مسير ارتباطي جاده اي به سمت تهران و مشهد مي باشد نيز نقطه حساسي است که مي تواند مورد توجه قرار گيرد.
وي با اشاره به آماده بودن بسترها و راه آهن، گفت: ما از سه راه دريايي، خشکي و ريلي آمادگي همکاري با اين استان را داريم و در فرآورده هاي باغي هم مي توانيم يک نقطه صادرات ايجاد کنيم.
به گفته وي، استان گلستان يکي از استان هاي پر رونق در فرآورده هاي باغي است و انواع ميوه در اين استان توليد مي شودکه مي توان زمينه صادرات آن را فراهم نمود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن