تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819183952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری اردکان ، جشن های نوروزی خود را برگزار لغو می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرداری اردکان ، جشن های نوروزی خود را برگزار لغو می کند یزد- ایرنا- شهردار اردکان گفت: با توجه به اینکه نوروز امسال با شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا(س) مصادف شده شهرداری تمامی مراسم های شاد و جشن های نوروزی خود را لغو کرده است .


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ˈ محمد مروتیˈ در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه اردکان درباره اقدامات شهرداری بابت جمع آوری زباله ها در ایام نوروز گفت: در چهار نقطه شهر محلی برای دریافت زباله ها خشک از مردم در نظر گفته شده که شهروندان عزیزمی توانند با مراجعه به این ایستگاه ها با تحویل زباله خشک، ماهی قرمز و سبزه عید نوروز خود را به صورت رایگان دریافت کنند .
شهردار اردکان همچنین به فعالیت های خانه شهروند اشاره کرد و افزود: اعتلا و ترویج فرهنگ شهروندی ، زیباسازی شهر از منظر فرهنگی، طراحی پارک ها و اماکن عمومی، برگزاری جشن ها و اعیاد و مراسمات مذهبی ، راه اندازی سینما آزادی و فرهنگسرای خانواده از جمله فعالیت خانه شهروند در سال 93 خواهد بود .
مروتی گفت: به منظور آشنایی هرچه بهتر میهمانان با مجموعه بافت تاریخی و گردشگری شهر، شهرداری اردکان چهلمین شماره نشریه داخلی نماد خود را به ویژه نامه ای درباره معرفی شهر اختصاص داده است.
وی تصریح کرد: کمیته استقبال از نوروز نیز تشکیل شده که بحث زیباسازی بافت تاریخی و همچنین راهنمایی مسافران نوروزی با همکاری انجمن چارسوق را با جدیت پیگیری می کنند .
شهردار اردکان به راه اندازی رادیو آفلاین اشاره کرد و افزود: راهنمایی مسافران نوروزی ،آشنایی با مراکز تاریخی و گردشگری ، صنایع دستی ، معرفی مفاخر و بزرگان شهر، معرفی محصولات اردکان و معرفی لهجه و گویش اردکانی از جمله اهداف راه اندازی این رادیو بوده است .
وی همچنین درادامه پروژه احداث بلوار غدیر را یکی دیگر از کارهای اساسی شهرداری عنوان کرد و گفت: با ساخت بلوار غدیر که از مدرسه استقلال تا کارخانه سیدالشهدا ادامه پیدا خواهد کرد مشکل بخش مهمی از رینگ شهری غرب شهر حل خواهد شد .
مروتی با بیان اینکه شهرداری ساخت میدان بهشت را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: انشاءا... با تملک زمین های باقیمانده در سال 93 عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.
شهردار اردکان یکی از مشکلات پیش روی شهر اردکان را پروژه فاضلاب شهری دانست و ادامه داد: اجرای پروژه فاضلاب شهری باعث کندی آسفالت کوچه ها و معابر شده و با اتمام این پروژه، کار آسفالت معابر در اسرع وقت شروع خواهد شد .
رئیس شورای شهر نیز در این نشست به تعامل خوب رسانه ها با شورا و مجموعه شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: اعضای شورای شهر معتقدند یکی از بهترین ابزارها که می تواند برنامه های شهرداری و شورا را به سمع و نظر مردم برساند همین حضور موثررسانه ها ست که امیدواریم این تعامل و همکاری صمیمانه درطول دوران چهارساله شورا همچنان ادامه داشته باشد.
حجت الاسلام ˈ منصوری خواهˈ با بیان اینکه تصمیم شورا بر این است که هر 3ماه یکبار نشست مطبوعاتی برگزار شود و این امر بحمد ا... امروز محقق شده است، افزود: نشست های مطبوعاتی می تواند آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به فعالیت های شورا و شهرداری را به صورت صریح و شفاف به اصحاب رسانه برساند تا مردم نیزاز این طریق بتوانند از تلاش ها و کوشش های خادمین خود در جهت رونق و آبادانی شهر باخبر شوند.
رئیس شورای شهر به جلسات متعدد شورای شهر اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه هایی که با جدیت پیگیری کرده ایم تدوین برنامه 10 ساله برای شهر است که این کار یکی ازکارهای ماندگار و خوب شورای چهارم است و امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد .
منصوری خواه بررسی بودجه سال آینده شهرداری را یکی دیگر از کارهای انجام شده شورا در یک ماه گذشته دانست و بیان کرد: در بودجه سال 93 به طرح های عمرانی و فرهنگی توجه ویژه ای شده که انشا ا... سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.ک/3
7544/1968
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن