تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بررسی راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تهران- ایرنا- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی راهکارهای اجرایی شدن سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.


ˈسید سعید زمانیانˈ در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه اظهار کرد: در این جلسه راهکارهای اجرایی شدن سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این جلسه عمدتا مواد 16 و 17 این سیاست ها که مربوط به بودجه ریزی است و چگونگی کاهش دادن بودجه های مصرفی و هزینه ای کشور و تمرکز بر توسعه زیرساخت های اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
زمانیان ضمن تشریح الزامات اجرایی شدن سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی گفت: باید فرهنگ مسئولین اجرایی ، قضایی و قانونگذار کشور تغییر کند و در برابر اجرای این سیاست ها مقاومت منفی نداشته باشند والا مردم برای اجرای این سیاست ها آمادگی کامل دارند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر اصلاح ساختارهای قانونگذاری، قضایی و همچنین اجرایی کشور تاکید کرد و گفت: این ساختارها به ویژه ساختارهای بانکی در این زمینه همراه نیستند و به ویژه در بدنه کارشناسی وضعیت مطلوب نیست .
نماینده مردم شهر کرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به شکل دستوری نمی توان این سیاستها را اجرا کرد بلکه باید از حرف زدن صرف عبور کنیم و به فکر اجرایی کردن این سیاست ها باشیم.
سیام(4)**2021**1449
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن