تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804339059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال دعوت از صالحی برای حضور در کمیسیون اصل 90 مجلس/ بحث درباره جابجایی ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افضلی فرد مطرح کرد: احتمال دعوت از صالحی برای حضور در کمیسیون اصل 90 مجلس/ بحث درباره جابجایی ها تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه شکایت برخی اشخاص حقیقی و حقوقی از سازمان انرژی اتمی بخاطر اخراج دانشمندان هسته ای در این کمیسیون بررسی می شود، گفت: به دلیل اهمیت موضوع، این شکایت با اولویت در کمیسیون بررسی می شود.


«مصطفی افضلی فرد» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره شکایت افراد حقیقی و حقوقی به ویژه تعدادی از نمایندگان مجلس از سازمان انرژی اتمی افزود: رییس سازمان انرژی اتمی برای ارایه توضیحاتی درباره جابجایی یا بیرون کردن تعدادی از نیروهای این سازمان، به کمیسیون اصل 90 دعوت خواهد شد.
وی ادامه داد: از علی اکبر صالحی به همراه شاکیان در این زمینه برای حضور در کمیسیون اصل 90 دعوت می شود تا طرح موضوع صورت گیرد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من امروز با شاکی ها در این زمینه صحبت کردم و آنها گفته اند که مستنداتی در اختیار دارند که نشان می دهد اخراج دانشمندان هسته ای صورت گرفته است، اما باید شاکیان مستندات خود را به کمیسیون ارایه دهند و آقای صالحی نیز در کمیسیون اصل 90 حضور یابد و سپس طرح موضوع شود و در نهایت کمیسیون در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه به دلیل حجم زیاد پرونده های در دست بررسی کمیسیون اصل 90 احتمال بررسی این شکایت درهفته جاری بسیار کم است، خاطر نشان کرد: از آنجا که این موضوع جزو پرونده های الویت دار است، سعی می کنیم تا پیش از پایان سال جاری از رییس سازمان انرژی اتمی برای حضور در کمیسیون اصل 90 دعوت کنیم و در غیراین صورت این موضوع به نخستین جلسه کمیسیون در سال آینده موکول می شود.
افضلی فرد ادامه داد: از آنجا که این موضوع بار امنیتی دارد و جزو خط قرمزها و مسایل حساس خطیر و مساله ساز برای نظام و مردم است، باید این موضوع را در اولویت بررسی قرار دهیم تا زودتر به نتیجه برسیم.
«محمدعلی پورمختار» رییس کمیسیون اصل 90 مجلس نیز در پاسخ به سوال خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره حضور رییس سازمان انرژی اتمی در جلسه این کمیسیون اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون اصل 90 این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: نمی توان به رسانه ها اعتماد کرد، پس باید سخنان و مستندات آقای صالحی را در این زمینه شنید و سپس تصمیم گرفت.
به گزارش ایرنا، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی به تازگی برخی اظهارات مبنی بر انجام تعدیل نیرو در این سازمان را دروغ و بی پایه دانسته و گفته بود: این که گفته می شود یکسری از نیروهای سازمان انرژی اتمی اخراج شده اند از اساس دروغ و بی پایه است.
معاون رییس جمهوری، تعداد کارکنان سازمان انرژی اتمی اعم از رسمی و شرکتی را 15 هزار نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد تقریبا پنج هزار نفر نیروهای رسمی و استخدام دولت هستند که به هیچ وجه نمی توان آنها را اخراج کرد.
صالحی افزود: 10 هزار نفر شرکتی نیز با این سازمان همکاری می کنند که قراردادهای آنها به صورت سالانه منعقد می شود و در واقع در پایان هر سال یا به این تعداد افزوده یا از این تعداد کاسته می شود.
وی با بیان اینکه تمام جنجال های سیاسی بر سر وضعیت همکاری با 6 نفر از نیروهای سازمان است، توضیح داد: هیچ یک از این 6 نفر استخدام سازمان انرژی اتمی نیستند که سه نفر از آنها در سمت خود ابقا شدند و یک نفر نیز تا چند هفته پیش مشغول به کار بود.
وی اضافه کرد: این فرد بنا به تمایل شخصی خود که خواهان همکاری با یکی از معاونان جدید سازمان انرژی اتمی نبود، از ادامه کار در این سازمان خودداری کرد.
رییس سازمان انرژی اتمی یادآور شد: البته از وی خواستیم که به عنوان مشاور با ما همکاری کند اما تمایل فردی نداشت.
صالحی ادامه داد: دو نفر دیگر هم که از نیروهای شرکتی هستند تنها با تغییر مسوولیت روبرو شدند؛ هفته گذشته من از آنها خواستم پیشنهادهای خود را برای حوزه های همکاری اعلام کنند که هنوز منتظر هستم.
سیام**9103**1535
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن