تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819654811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ريزي و حرکت براساس آن، رمز موفقيت نظام مديريتي پويا و كارآمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۱۴ب.ظ)
برنامه ريزي و حرکت براساس آن، رمز موفقيت نظام مديريتي پويا و كارآمد معاون عمراني استاندار آذربايجان غربي در نخستين همايش شهرداران استان در اروميه که با موضوع سرمايه گذاري در پروژه هاي عمراني ترتيب يافته بود اظهار داشت: برنامه ريزي و داشتن چشم اندازي مبتني بر استعدادها و ظرفيتهاي موجود از الزامات مهم در نظام مديريتي است .
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ هادي بهادري با بيان اينكه نظام مديريتي متكي بر بودجه و منابع مالي ديگر كارايي لازم را ندارد افزود: شناخت توانمند يها، تدوين برنامه اي جامع براي ترسيم نقشه راه به همراه بكارگيري ابزارهاي مناسب در اين مسير، رمز موفقيت در نظام مديريتي پويا و خلاق است كه بايد با تدوين استراتژي در كارها از ابتلاء به روزمرگي در انجام امور پرهيز كرد.
وي سازماندهي و اصلاح ساختار اداري مبتني بر برنامه راهبردي ، بكارگيري نيروي انساني كارآمد ، ايفاي نقش رهبري جامع و خلاق در مجموعه ، توانايي ايجاد هماهنگي موثر در زيرمجموعه ها ، نظارت دقيق بر مراحل انجام كار و فراهم كردن بودجه اي مناسب را از ديگر مشخصات نظام موفق مديريتي عنوان كرد.
وي با تاكيد براينكه نداشتن اعتبارات دولتي در دوران كنوني نمي تواند مانع پيشرفت و توسعه گردد اظهار داشت : شهرداران براي شتاب دهي به روند توسعه ي عمراني در شهرها فرصتهاي سرمايه گذاري در مناطق خود را شناسايي كرده و براي جذب سرمايه گذاران معرفي كنند .
معاون عمراني استاندار آذربايجان غربي همچنين بااشاره به برنامه هاي توسعه اي در شهرها افزود: طرح هاي جامع تفصيلي و هادي در شهرها بايد بدقت اجرايي شود نبايد اجازه داد تا يكسري افراد سودجو با دخل و تصرفات غير قانوني برنامه هاي توسعه اي را دستخوش تغيير كنند و در همين ارتباط، ارتقاء دانش فني كارشناسان و كاركنان در تسريع و كارآمد ساختن برنامه ها نقش بسزايي دارد .
وي همچنين آماده سازي زيرساختهاي شهرداري الكترونيك ،سامانه اي جامع براي بهره گيري شهرداران از تجارب يكديگر، معرفي جاذبه هاي توريستي براي جذب گردشگران، مديريت هزينه ها، نظارت بر كيفيت پروژه ها، جلب رضايت شهروندان با خدمات رساني بهينه ومطلوب در استان را خواستار شد.
مديركل دفتر امور شهري و شوراها نيز در اين همايش دو روزه با اشاره به اينکه آذربايجان غربي در سالهاي آخير با برگزاري دوره هاي مستمر و جامع آموزشي رتبه هاي برتر كشوري را كسب كرده است، گفت: ارتقاء دانش كاركنان شهرداريها در مباحث فني و تخصصي ، جلوگيري از اتلاف هزينه ها و كارآمد سازي خدمات شهري را از اهداف برگزاري اين همايش هاست .
شهرداران شرکت کننده در همايش با آراي خود محمد حضرت پور شهردار اروميه ، مختارفتحي پور شهردار نقده و كامران فاتح شهردار پيرانشهر را براي حضور درشوراي مركزي سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور برگزيدند.
همچنين محمد حضرت پور به عنوان نماينده شهرداران استان در كارگروه تخصصي عمران و زيربنايي آذربايجان غربي انتخاب شد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن