تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819965219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشتی خط نمونه گیری فراورده های نفتی منطقه شمالشرق رفع شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان عجمی:
نشتی خط نمونه گیری فراورده های نفتی منطقه شمالشرق رفع شد
شاهرود – خبرگزاری مهر: مسئول مکانیک شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق (شاهرود) با اشاره به بروز نشتی در لاین نمونه گیری مرکز تاسیسات مشهد گفت: نیروهای متخصص مکانیک این شرکت موفق به رفع نشت خط شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عجمی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق ضمن اشاره به بروز نشتی در لاین نمونه گیری مرکز تاسیسات مشهد اظهار داشت: رفع این نشتی احتیاج به توقف خط داشت که همزمان با عدم رسید فرآورده و ارسال پیک هوشمند، همکاران ما از فرصت استفاده و این لاین را رفع نشت کردند. وی با اشاره به رفع نشت های متعدد در مرکز انتقال و تاسیسات افزود: توربین، فیلتر خط اصلی، پمپ تزریق مرکز انتقال نفت و تاسیسات شهید سربرزگر از جمله مواردی بود که نیاز به رفع نشت داشت که این کار توسط نیروهای متخصص مکانیک شرکت انجام شد. مسئول مکانیک شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق همچنین از در دست تعمیر بودن دو ولد (شیر) مراکز انتقال فراورده های نفتی این منطقه خبر داد و بیان کرد: این شیرها از لحاظ ساختاری متنوع هستند که بعد از تعمیرات و آزمایش در صورت سلامت به مراکز اصلی منتقل و نصب می شوند. عجمی آموزش نیروی انسانی در بحث مکانیک را برای جلوگیری از هرگونه سوانح در خطوط انتقال فراورده های نفتی را تاثیر گذار دانست و تاکید کرد:کسب دانش و معلومات در دوره های آموزشی باعث ارتقاءروحیه و معلومات فنی نیروی متخصص است. ارتقای سیستم کنترل سابق به سیستم کنترل PLC در مراکز تاسیسات نفتی منطقه شمالشرق مسئول ابزار دقیق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق نیز در این نشست از PLC کردن ایستگاه، دیزل ژنراتور و میترینگ مرکز تاسیسات تربت حیدریه و PLC کردن سیستم کنترل مرکز تاسیسات دامغان خبر داد. محمد علی دهقان از جمله مزایای این تغییر سیستم را، کاهش تجهیزات از لحاظ حجم و تعداد، کاهش هزینه های سرویس و نگهداری، سهولت عیب یابی و توسعه سیستم، امکان عملیات مهندسی در حین کار، امکان کنترل دقیق پارامترهای مرتبط، امکان مانیتورینگ بصورت متمرکز یا گسترده، امکان انتقال تجربه و دانش اپراتور به سیستم و غیره دانست و افزود: از بزرگترین مشکلات سیستم کنترل سابق می توان به عدم تامین قطعات یدکی آن اشاره کرد. وی بیان کرد: ارتقاءسیستم کنترل سابق و PLC کردن ایستگاه و میترینگ در مراکز تاسیسات مشهد، سمنان و مرکز انتقال نفت و تاسیسات سبزوار به انجام رسیده است و PLC کردن دیزلها در این مراکز در دستور کار است. مسئول ابزار دقیق منطقه شمالشرق از اضافه کردن فضایی به ساختمان تاسیسات نیشابور در راستای بر طرف شدن محدودیت نصب مسئول ابزار دقیق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق در خاتمه بیان کرد: با افزایش این فضا به ساختمان تاسیسات محدودیت نصب تابلوهای آتش نشانی و میترینگ مرتفع شد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن