تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819191694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان اصفهان رتبه های برتر مسابقات دانشجویی بتن را کسب کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشجویان اصفهان رتبه های برتر مسابقات دانشجویی بتن را کسب کردند اصفهان- ایرنا- دانشجویان تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در نخستین دوره مسابقه بتن دانشجویی نور موفق به کسب سه رتبه برتر شدند.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) اعلام کرد: تیم بتن این دانشگاه در نخستین دوره مسابقات بتن دانشجویی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و شهرستان نور، دو مقام دومی و یک مقام سومی را از آن خود کرد.
«پیام نجفی» افزود: در این مسابقات 20 تیم از استانهای مختلف به رقابت پرداختند.
وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تیم بتن «سامان» واحد اصفهان (خوراسگان) در سه گروه در مسابقات حضور یافتند و توانستند رکورد مقاومت را به خود اختصاص دهند.
نجفی با بیان اینکه این تیم خود را برای مسابقات ملی انجمن بتن(ICI) سال آینده آماده می کند، گفت: اعضای تیم شرکت کننده در مسابقات دانشجویی نور، احمد غیاث، سعید نریمانی، فراز پور بی آزار، سید رسول آبدار، علی افیونیان و رضا عزیزی هستند.
به گزارش روز یکشنبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، در این مسابقات، تیم دانشگاه غیر انتفاعی «صدرا» تهران موفق به کسب مقام اول شد.
د/7148/607
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن