تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش سمنان موفق به کسب رتبه برتر امتحانات نهایی متوسطه نظری شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان در سطح استان سمنان؛
آموزش و پرورش سمنان موفق به کسب رتبه برتر امتحانات نهایی متوسطه نظری شد
سمنان - خبرگزاری مهر: رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به کسب رتبه برتر امتحانات نهایی متوسطه نظری آموزش و پرورش سمنان در سطح استان، از تلاش های فرهنگیان این شهرستان قدردانی کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، حسن سعدالدین عصر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان که در محل این مدیریت برگزار شد با اشاره به کسب رتبه 27 شهرستان سمنان در بین 713 منطقه آموزشی کشور و نیز مقام اول در استان سمنان اظهار داشت: کسب مقام اول امتحانات نهایی متوسطه نظری و فنی حرفه ای در این استان مرهون تلاش های فرهنگیان است. وی با تاکید بر آموزش های لازم برای کیفی سازی نتایج و کسب رتبه های بهتر کنکور، از کلیه مربیان واحدهای آموزشی و اولیاء دانش آموزان که زمینه رشد و ترقی آینده سازان این مملکت را فراهم کرده اند قدردانی کرد. فرماندار شهرستان سمنان با بیان اینکه دانش آموزان مدارس استثنایی افرادی با نیازهای ویژه هستند اظهار داشت: تجهیزات و آموزش های لازم برای این قشر پرهزینه است و باید برای رفع مشکلات اقدام شود. سعدالدین از مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان خواست تا مشکلات و درخواست های این مدارس را جمع بندی و به فرمانداری اعلام کند. وی فعالیت کادر آموزشی در مدارس استثنایی را ستودنی خواند و اظهار داشت: تلاش برای آموزش به دانش آموزان استثنایی اجر و ثوابی اخروی دارد که آثار دعای این دانش آموزان و والدین آنان همواره پشتیبان و عامل دلگرمی و اشتیاق بیشتر خدمت به این دانش آموزان است.  فرماندار شهرستان سمنان با تاکید بر اینکه برخی از عارضه های خدادادی آزمونی از سوی باری تعالی برای والدین و افرادی که مسئولیتی را می پذیرند است عنوان کرد: این دانش آموزان به عنوان مثال نابینا و ناشنوا یا معلولیت ذهنی و جسمی امانتی الهی و نعمتی از سوی باریتعالی برای ارائه خدمت بیشتر به مردم هستند. وی تصریح کرد: در اعتبارات سال 93 و سالهای بعد و نیز با کمک خیرین در حد توان برای رفع مشکلات اقدام می شود. رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان نیز در این نشست با ارائه گزارش از نحوه فعالیت های مدارس استثنایی این شهر گفت: این شهرستان دارای چهار مرکز آموزش استثنایی با ظرفیت 42 کلاس، 182 نفر دانش آموز و 82 نفر پرسنل است و مقاطع پیش دبستانی تا متوسطه را شامل می شود. علیرضا محمدی در خاتمه کمبود اعتبارات عمرانی، تعمیرات، خرید تجهیزات ورزشی و توانبخشی، نبود خودروی ایاب و ذهاب ویژه معلولین، کمبود فضاهای آموزشی ویژه این عزیزان و نیز کمبود نیروی انسانی متخصص را از عمده ترین مشکلات برشمرد و از مسئولان خواستار شد به این گروه از دانش آموزان توجه بیشتری کنند.


۱۳۹۲/۱۲/۴ - ۲۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن