تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819700369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار معاملات تالار بورس خراسان جنوبی از مرز 1500 میلیارد ریال گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی هریوندی:
آمار معاملات تالار بورس خراسان جنوبی از مرز 1500 میلیارد ریال گذشت
بیرجند – خبرگزاری مهر: مدیر تالار بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی از افزایش 341 درصدی آمار معاملات تالار بورس استان در 11 ماهه گذشته خبر داد و گفت: رقم معاملات تالار بورس استان به یک هزار و 504 میلیارد ریال رسیده‌است.



به گزارش خبرنگار مهر، سعید هریوندی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به به اینکه در بهمن ماه سال جاری 19 میلیون و 22 هزار و 917 سهم در تالار بورس استان داد و ستد شده است؛ گفت: ارزش معاملات تالار بورس استان در بهمن ماه  74 میلیارد ریال بوده است. وی بیان داشت: معاملات بهمن ماه به لحاظ مبلغ معاملات 167 درصد و به لحاظ حجم معاملات 210 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد نشان می دهد. هریوندی ادامه داد: همچنین مجموع معاملات 11 ماه ابتدای سال جاری به عدد یک هزار و 504 میلیارد ریال رسید که رشد 341 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است. وی با اشاره به افتتاح 81 کدمعاملاتی جدید طی بهمن ماه  گفت: تعداد کدهای افتتاح شده که نشان دهند ه افراد جدیدالورود به بازار سرمایه در استان است از ابتدای سال تاکنون به عدد 799 رسید. وی بیان کرد: این رقم در مقایسه با سال قبل از رشد 162 درصدی برخوردار بوده است. مدیر تالار بورس خراسان جنوبی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون سه  هزار و 698 نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت رایگان در تالار بورس استان برگزار شده است. هریوندی گفت: علاقمندان به آشنایی با بازار سرمایه می توانند با مراجعه به تالار بورس استان به صورت رایگان در کلاسهای فوق شرکت کنند. به گفته وی طی بهمن ماه شاخص کل بازار بورس کشور دو هزار و 655 واحد کاهش داشته است.  


۱۳۹۲/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن