تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804898731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه رودخانه هراز درشهر آمل به منطقه گردشگری تبدیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حاشیه رودخانه هراز درشهر آمل به منطقه گردشگری تبدیل می شود ساری- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر آمل، از انجام مراحل پایانی مطالعات ساماندهی واحیای حاشیه رودخانه هراز که از داخل این شهرعبورمی کند و اجرای این طرح وتبدیل آن به منطقه گردشگری در بودجه سال 93 شهرداری خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈخسرو ابراهیم زاده ˈ شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در محل شورای اسلامی شهر آمل گفت: این طرح به طول چهارکیلومتردر راستای توسعه گردشگری و زیباسازی شهری و رفاه حال شهروندان از داشتن فضای مناسب تفریحی اجرایی خواهد شد.
وی به اجرای طرح ممنوعیت عبور خودرو از پل معلق آمل اشاره کرد و خاطر نشان شدکه این طرح در زمان حاضر قابل اجرا نیست و نیازمند فراهم شدن برخی زیر ساخت ها وهمکاری مردم برای حفظ این پل معلق تاریخی است.
ابراهیم زاده، درعین حال سیاست کلی اعضای شورای اسلامی شهر آمل دردوره چهارم را تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه شهری اعلام کرد وافزود: فاز نخست بلوار ابن سینا که در مسیرشمال به غرب آمل واقع شده و نیز پارک بزرگ مشاهیر آمل در سال 93 به عنوان دیگر طرح های مهم حوزه شهری بهره برداری خواهد شد.
رییس شورای اسلامی شهر آمل افزود: توسعه فضای فرهنگی و ورزشی درپارکها و بوستانهای محلات با هدف توزیع خدمات تفریحی ورفاهی در همه نقاط شهری در برنامه کاری شورا واجرایی شهرداری قرار دارد.
ابراهیم زاده، با بیان اینکه در این شهر پتانسیل های خوبی برای توسعه وپیشرفت شهری وجود دارد، ادامه داد: همه مردم ولی نعمت ماهستند و هرچه قدر شبانه روز برای آنها کار کنیم کم است.
وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهرآمل همراهی و تعامل با مدیران اجرایی استان وشهرستان و نیز همکاری شهروندان در برنامه های شهری باعث تسریع درتوسعه وپیشرفت شهری خواهد شد.
رییس شورای اسلامی شهر آمل از امکان ایجاد پله برقی در میدان 17شهریور به سمت بلوار طالب آملی با هدف تردد آسان تر برای شهروندان ونیز خودروهای عبوری در این مسیر خبر داد وگفت: در هفته جاری با سرمایه گذاری بخش خصوصی این طرح جلسه توافق برگزار و زمینه های همکاری بخش خصوصی در مورد راه اندازی پله برقی در شهر آمل بررسی خواهد شد.
ابراهیم زاده، راه اندازی معاونت فرهنگی در شهرداری را یکی از ضرورت های مورد نیاز شهرداری آمل دانست وتصریح کرد: برای راه اندازی این معاونت اساس نامه آن تهیه و به وزارت کشور ارسال ومنتظر پاسخ مسئولان وزارت کشور هستیم.
وی در بخش دیگری به موضوع آسفالت رایگان در مناطق کمتر توسعه یافته شهر آمل اشاره کرد وادامه داد: این موضوع با جدیت شورا وشهرداری در حال انجام است.
ابراهیم زاده در باره استفاده مجانی بانوان از سالن ورزشی بانوان با مدیریت شهرداری، واگذاری تعدادی از کیوسک های مطبوعاتی به خبرنگاران و برخی موضوعات مهم شهری سخن گفت.ک/3
ک/7327/402
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن