تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت انواع پوشاک در فروش‌های فوق‌العاده


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لباس و پوشاک؛
قیمت انواع "پوشاک" در فروش‌های فوق‌العاده
قیمت مانتوشلوار مجلسی زنانه نیز از 150 هزار تومان تا 450 هزار تومان متغیر است و البته در نوع خاص خود به 500 تا 600 هزار تومان هم می رسد.


به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، ررسی قیمتها در بازار پوشاک حکایت از نرخ های متنوعی دارد. اکنون رنج قیمتی یک مانتو ساده دخترانه از 45 هزار تومان تا 90 هزار تومان بسته به نوع کاری که بر روی پارچه انجام شده است متغیر است.

قیمت مانتوشلوار مجلسی زنانه نیز از 150 هزار تومان تا 450 هزار تومان متغیر است و البته در نوع خاص خود به 500 تا 600 هزار تومان هم می رسد.

در این میان یک دست کت و شلوار پسرانه نیز به طور متوسط قیمتی از 80 هزار تومان تا 250 هزار تومان دارد و کت و شلوار مردانه نیز از رنج قیمتی 150 هزار تومان آغاز شده و تا 450 هزار تومان نیز ادامه می یابد، البته برخی کت و شلوارهای ارزان قیمت را نیز می توان در مغازه ها پیدا کرد که قیمتی زیر 100 هزار تومان دارند.

در این میان یک عدد شلوار جین دخترانه رنج قیمتی 35 تا 60 هزار تومان دارد، شلوار جین زنانه نیز از 40 هزار تومان شروع شده و تا 80 هزار تومان هم پیش می رود که البته در مارک های معروف گاه تا 300 هزار تومان نیز به طور متوسط قیمت ها بالا می رود که برندهای خاص است و مشتریان خاص خود را دارد. شلوار جین مردانه نیز رنج قیمتی 40 تا 80 هزار تومان دارد. که آنهم در نوع برندهای خاص قیمت به مراتب بسیار بالاتر است.

روسری های زنانه نیز در مغازه ها رنج قیمتی 20 هزار تومان تا 60 هزار تومان دارد و در مورد شال از 12 هزار تومان شروع شده و تا 35 هزار تومان نیز افزایش می یابد. قیمت ها در مورد دست فروشان البته به مراتب کم رنگ تر است و گاه یک روسری که مدل روسری های گرانقیمت است ولی به مراتب جنس و کیفیت دوخت پایین تری دارد از 8 هزار تومان تا 20 هزار تومان متغیر است.

انتهای پیام/

منبع:پول نیوز






تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن