تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820140198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه داودآباد :موسسات خیریه اعتقادات دینی جامعه را بالا می برند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه داودآباد :موسسات خیریه اعتقادات دینی جامعه را بالا می برند اراک-ایرنا-امام جمعه داودآباد گفت: موسسات خیریه اعتقادات دینی را در سطح جامعه افزایش می دهند.


به گزارش ایرنا،حجت السلام ˈاحمد محمودیانˈ شامگاه شنبه در آیین افتتاح موسسه خیریه مسجد محمد رسول الله در شهر داود آباد افزود: نقش مشارکت مردمی و سازمان های خیریه در بهبود و ارتقای سطح زندگی اقشار آسیب پذیر بسیار مهم و ارزنده است.
امام جمعه داوآباد گفت: در آموزه های دینی، رسیدگی به محرومان و دردمندان جامعه از ارزش بالایی برخوردار است و بطور کلی سازمان های غیردولتی و موسسات خیریه می توانند در روند حل مسایل و کاهش آسیب های اجتماعی معین دولت باشند که در تمام کشورها به این شکل است.
وی یادآور کرد: مهمتر از کمک مالی به نیازمندان برگرداندن حس اعتماد به نفس، باور توانائی های خود و ایمان آوردن به این اصل که انسان با شناخت خود و کشف استعدادهای پنهان به ودیعه گذاشته شده پروردگار در وجود خود قادر به انجام هر کاری است .
محمودیان ابراز امیدواری کرد با تشکیل این انجمن، گام های مثبتی جهت انجام امور خیریه برداشته شود زیرا کمک های خیرین نه تنها تاثیر در اعمال آخرت آنها و اجری معنوی در پیشگاه خداوند داشته بلکه در همین زمان نیز سبب خوشحالی و رفع مشکلات بسیاری از خلق خدا نیز می شوند.
7111 / 556
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن