تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802818061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره بردای اسراییل از بحران اوکراین برای جذب یهودیان به فلسطین اشغالی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پایگاه اینترنتی ˈالمیادینˈ: بهره بردای اسراییل از بحران اوکراین برای جذب یهودیان به فلسطین اشغالی تهران-ایرنا- پایگاه اینترنتی ˈالمیادینˈ نوشت: اسراییل با ماهیگیری از آب گل آلود اوکراین، اقدام به جذب یهودیان ساکن در این کشور به فلسطین اشغالی کرده است.


المیادین روز شنبه درگزارشی نوشت:برخی رسانه ها اخباری منتشر کردند مبنی بر اینکه لابی رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای بهره برداری از بحران اوکراین است و قصد دارد زمینه مهاجرت یهودیان ساکن در این کشور را به سرزمین های اشغالی فراهم آورد.
بر اساس این گزارش، اخبار منتشر شده در این خصوص چندان هم عجیب به نظر نمی رسد؛ چرا که ˈبرنار لیفیˈ یهودی فرانسوی تبار در کنار مخالفان اوکراینی ضددولت این کشور حضور فعال و موثری داشته و دارد. وی در روز نهم فوریه جاری، برای مخالفان دولت اوکراین در میدان ˈاستقلالˈ در ˈکیفˈ پایتخت این کشور سخنرانی کرد.
بر پایه این گزارش این فرد حضور پر رنگی در کشور های مختلف عربی وغیر عربی که شاهد موج اعتراضات ضد دولتی بودند، داشته و در سایه دخالت های امریکا و فرانسه در بسیاری از کشورهای جهان از پاکستان و افغانستان گرفته تا عراق ، مصر ، لیبی ، تونس، سوریه، سومالی، مالی و بوسنی هرزه گوین نقش فعال و تاثیر گذاری ایفا کرده است.
این گزارش می افزاید: حضور این فرد یهودی در انقلاب ها و حوادث داخلی کشورهای مختلف، نشان گر نقش پنهانی لابی رژیم صهیونیستی در تاثیر گذاری برحوادث جاری درجهان است تا بتواند مسیر این وقایع را آنگونه که می خواهد و همسو با منافع راهبردی خود هدایت کند.
برپایه این گزارش،مهمترین سیاست رژیم صهیونیستی دربهره برداری از بحران های داخلی کشورهای مختلف ازجمله اوکراین،ایجاد رعب و وحشت در میان یهودیان ساکن درکشورهای مختلف است تا از این طریق بتواند یهودیان را وادار به مهاجرت به سرزمین های اشغالی کند.زیرا این رژیم برای ادامه اجرای طرح های راهبردی شهرک سازی خود نیاز به ساکنان یهودی بیشتری دارد.
ˈاحسان مرتضیˈ پژوهشگر امور بین المللی و فلسطین در ˈمرکز مطالعات استراتژیکˈ، معتقد است که کشورهایی که در پی اعتراضات و آشوب ها، دچار التهاب و ناامنی شدند، آب های گل آلوده شده مناسبی برای اسراییل به شمار می روند تا از آنها ماهی بگیرد و منافع خود را چه در زمینه مبارزه با نظام هایی که مخالف منافع او هستند و چه جهت جذب حداکثری یهودیان با روشهای مختلف به سرزمین های اشغالی، تامین کند. زیرا شهرک های صهیونیست نشینی که اخیرا توسط این رژیم احداث شده است در این برهه زمانی به شدت به ساکنان یهودی جدید نیاز دارد.
این پژوهش گر در ادامه می افزاید: از این رو مقامات اسراییلی در حال تلاش برای جذب یهودیان از کشورهای دیگر و فراهم کردن زمینه مهاجرت آنان به سرزمین های اشغالی هستند. بحران به وجوده آمده در اوکراین این زمینه مناسب را برای دستگاه اطلاعاتی اسراییل (موساد) و نهادهای یهودی دیگر فراهم کرده است تا از طریق متقاعد کردن یهودیان ساکن در این کشور و یا به اجبار و به صورت غیر قانونی آنان را وادار به مهاجرت به فلسطین اشغالی کنند.
در همین راستا، سایت ˈهاآرتصˈ اعلام کرد که خاخام بزرگ اوکراین از یهودیان پایتخت نشین و سایر یهودیان ساکن در این کشور خواسته است به دلیل ناامنی و بی ثباتی و خصومت با آنها، از این کشور فرار کنند.
بر اساس این گزارش،لابی رژیم صهیونیستی درحالی دست به این گونه اقدامات جهت جذب یهودیان به سرزمین های اشغالی می زند که آمارها رسمی نشان می دهد که میزان مهاجرت یهودیان دنیا به سرزمین های اشعالی در حال کاهش یافتن است.
ˈناتان بیر نباومˈ نویسنده و فعال سیاسی در اتریش در هشتم مارس سال 2012 گفت: در سال 2011 میلادی تنها (17500) یهودی به سرزمین های اشغالی مهاجرت کردند که این تعداد کمترین میزان مهاجرت طی تاریخ رژیم صهیونیستی به شمار می رود.
مترجمام**9329**1856
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن