تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818729354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش رژیم صهیونیستی به حضور جنگنده های سوری در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

واکنش رژیم صهیونیستی به حضور جنگنده های سوری در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی تهران - ایرنا - رژیم صهیونیستی دیروز (جمعه) در واکنش به حضور یک بالگرد و چند جنگنده سوری در منطقه هم مرز با فلسطین اشغالی، چهار بار جنگنده هایش را به مناطق مرزی شمالی اعزام کرد.


پایگاه خبری ˈتایمز آو اسراییلˈ به نقل از ˈشبکه دوˈ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که هواپیماهای سوریه با حضور بر فراز این منطقه مواضع تروریست ها را در فاصله چند صد متری با مرز اسرائیل هدف حمله قرار دادند.
تایمز آو اسراییل افزود: هیچ گونه در گیری میان جنگنده های طرفین گزارش نشده است.
یک مقام نظامی صهیونیست در توجیه این اقدام گفت: فعالیت سوریه در این منطقه غیر عادی نیست، اما حضور چندین جنگنده ظرف چند ساعت هشدار محسوب می شود.
شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: هواپیماهای سوری در جنگ داخلی این کشور در گذشته نیز در نزدیکی مرز اسراییل حضور داشته اند، اما در موارد قبلی پیش از اجرای عملیات از طریق سازمان ملل آن را اعلام کرده و هشدار داده بودند که قرار است عملیاتی در این منطقه صورت گیرد، در حالیکه در مورد اخیر هیچ گونه هشداری صادر نشد.
رژیم صهیونیستی تا این لحظه از درگیری های داخل سوریه دور نبوده و دخالت صهیونیست ها بارها با شواهد و قراین و حتی سخنان مقام های صهیونیست اثبات شده است.
بسیاری از رسانه ها و تحلیلگران اخیرا از قریب الوقوع بودن ورود علنی رژیم صهیونیستی به جنگ سوریه سخن گفته اند.
خاورم**9156**1651
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن