تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازبيني و اصلاح فرايندها در سطح شعب تامين اجتماعي در سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۱۹ب.ظ)
مديركل تامين اجتماعي استان قم خبر داد: بازبيني و اصلاح فرايندها در سطح شعب تامين اجتماعي در سال 93 مديركل تامين اجتماعي استان قم از بازبيني و اصلاح فرايندها در سطح شعب تامين اجتماعي در استان قم در سال 93 خبر داد و افزود:اين كار در راستاي افزايش سرعت خدمت رساني به بيمه شدگان سازمان و نيز كاهش هزينه ها صورت خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد مجتبي موسوي در جلسه آموزشي و هم انديشي با كاركنان تامين اجتماعي استان كه در تالار تامين اين اداره كل برگزار شد، راه اندازي شعبه اقماري در پرديسان قم را يكي از برنامه هاي كاري در سال 93 خواند و گفت: شهر جديد پرديسان قم در فاصله 7 كيلومتري شهر مقدس قم قرار دارد و با توجه به وسعت جغرافيايي و حجم جمعيت 300 هزار نفري كه قرار است در اين شهرسكونت يابند، ايجاد يك شعبه اقماري در اين منطقه بسيار ضروري است.
وي از راه اندازي شعبه 4 در منطقه نيروگاه قم به عنوان برنامه ديگر اداره كل تامين اجتماعي قم در سال آينده نام برد.
مديركل تامين اجتماعي استان قم از بازبيني و اصلاح فرايندها در سطح شعب تامين اجتماعي در استان قم در سال 93 خبر داد و افزود:اين كار در راستاي افزايش سرعت خدمت رساني به بيمه شدگان سازمان و نيز كاهش هزينه ها صورت خواهد گرفت.
موسوي با اشاره به اجراي طرح ارسال ليست اينترنتي حق بيمه توسط كارفرمايان خاطرنشان ساخت: با تدابير اتخاذ شده و بستر سازي لازم، اين طرح سال آينده در كليه شعب تامين اجتماعي استان قم اجرايي مي شود و بدون شك افزايش رضايتمندي كارفرمايان قمي را بدنبال خواهد داشت.
وي اجراي دقيق برنامه عملياتي سازمان تامين اجتماعي در سال 93 را يكي از مهمترين برنامه هاي سال آينده اين اداره كل برشمرد و گفت:كارگروه هاي مورد نياز در زمينه اجراي كامل برنامه عملياتي در استان تشكيل شده است و با توجه به اهداف معين شده ، در مسير آسانتر كردن ارائه خدمات به مردم گام خواهيم برداشت.
مديركل تامين اجتماعي قم در خصوص مشكلات پيش روي سازمان در استان گفت:اداره كل تامين اجتماعي استان و شعب تابعه با مشكل كمبود نيرو و كمبود فضاي فيزيكي مواجه هستند.
موسوي عدم اعلام دستمزد واقعي توسط برخي كارفرمايان استان و افزايش ارائه ليست بدون وجه توسط كارگاههاي بحران دار را از ديگر مشكلات موجود بر سر راه تامين اجتماعي قم نام برد و افزود:تحميل تكاليف و تعهدات حمايتي به سازمان بدون تامين بار مالي، منجر به فشار از سوي نهادهاي حاكميتي به تامين اجتماعي شده است.
وي عدم اجراي بموقع پروژهاي عمراني در استان را يكي ديگر از مشكلات پيش روي تامين اجتماعي در قم خواند و خاطرنشان ساخت:پروژهاي عمراني، بخش مهمي از منابع وصولي در استان هستند كه عدم اجراي بهنگام آنها، مشكلاتي براي تامين اجتماعي در زمينه وصول بموقع مطالبات بوجود مي آورد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن