تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820464566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

من به اين دولت انتقاد دارم/ از تامين اجتماعي شکايت مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۵۶ب.ظ)
رئيس انجمن سراسري انبوه‌سازان؛ من به اين دولت انتقاد دارم/ از تامين اجتماعي شکايت مي‌کنيم رئيس انجمن سراسري انبوه‌سازان با تشريح مشکلات و موانع خود در توليد مسکن از نداشتن جلسه اي با حضور وزير راه و شهرسازي انتقاد کرد و گفت: تامين اجتماعي پول مي‌گيرد، اما بيمه نمي‌کند. به همين دليل از آنها شکايت خواهيم کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج جمشيد برزگر در نشست خبري با اشاره به اين‌که ساختمان يکي از اشتغالزاترين بخش‌هادر کشور است گفت:صنعت ساختمان ميتواند بر روي ۱۶۰ صنعت ديگر تاثير گزار باشد و ما شاهديم که اين صنعت مورد توجه جدي قرار نگرفته و باعث رشد ضعف ها در اين بخش شده است.
وي گفت:ماراهکارهاي خود را براي حل مشکل مسکن کشور به دولت ارائه کرده‌ايم، ضمن آن‌که درباره موانع پيش‌روي توليد جلساتي با مسئولان بانک مرکزي و وزارت کار برگزار شده است.
وي عنوان کرد:با گذشت شش ماه از آغاز به کار دولت هنوز جلسه‌اي با اين بخش خصوصي برگزار نشده اما درباره موانع پيش‌روي توليد مسکن جلساتي با مسئولان بانک مرکزي و وزارت کار برگزار شده است.
وي در عين حال با بيان اين‌که تاکنون نتوانسته‌ايم با وزير راه و شهرسازي به‌عنوان متولي اصلي مسکن جلسه‌اي داشته باشيم، اظهار کرد:‌ متاسفانه با وجود آن‌که وزير در زمان اخذ راي از مجلس يکي از برنامه‌هاي خود را بها دادن به بخش خصوصي اعلام کرد، اما تاکنون کوچکترين اهميتي به انبوه‌سازان که مي‌توانند چرخ توليد را بچرخانند، نشان نداده است. متاسفانه وزير يک ثانيه هم به ما فرصت نداده‌ است.
رئيس هيئت مديره کانون سراسري انبوه سازان با بيان اينکه بزرگترين مشکل ما با سازمان نظام مهندسي ساختمان است، اظهار داشت: قانون نظام مهندسي را مصادره کردند زيرا نظام مهندسي براي سازماندهي به انبوه سازان و مهندسان تشکيل شده است اما ما را مکلف مي کند که با يک مهندس خاص قرارداد ببنديم در حاليکه هيچگاه هم اين مهندسان را در پروژه ها نمي بينيم.
وي با تاکيد بر اينکه سازمان نظام مهندسي با اين ساختار در هيچ کشوري وجود ندارد، بيان کرد: اين سازمان پول مهندس ناظر و مجري را از همان ابتدا از ما ميگيرد در حاليکه ممکن است سازنده نتواند پروانه ساخت بگيرد و يا اينکه پروژه تا يکسال بعد از آن هم شروع نشود.
برزگر در ادامه با انتقاد از عملکرد دولت گفت: دولت در قوانين و مسائل مريوط به بانک‌ها و تامين اجتماعي انبوه‌سازان را در جريان اقدامات انجام شده قرار نمي‌دهد و ما بايد در راهروهاي مجلس بدويم تا بتوانيم يک قانون را برگردانيم.
وي با اشاره به اين‌که سازمان تامين اجتماعي از ما پول مي‌گيرد اما کارگران را بيمه نمي‌کند، گفت:در حال حاضر حساب کانون با يک اخطار يک روزه بسته شده است و اين درحالي است که بايد در پايان سال عيدي کارگران را واريز کنيم.
وي با بيان اين‌‌که در هيج کجاي دنيا چنين اتفاقي نمي‌افتد، تصريح کرد: بايد بي‌تدبيري‌هاي گذشته جبران شود و پيام‌هاي ناگفته چند ساله را به گوش مسئولان برسانيم.
برزگر با تاکيد بر اينکه اميدواريم دولت تدبير و اميد بي تدبيري هاي گذشته را جبران کند، اظهار داشت: بايد در وضع قوانين با بخش خصوصي مرتبط هم مشورت شود اما مي بينيم که حتي تدوين مقرراتي مانند احياء بافت هاي فرسوده، طرح جامع مسکن، قانون برنامه پنجم توسعه و قانون عرضه و توزيع و ساماندهي مسکن هم اجرايي نشده است.
در ادامه محتشم عضو هيئت مديره کانون سراسري انبوه سازان با بيان اينکه تا پيش از دولت نهم و دهم 95 درصد از ساخت مسکن در اختيار بخش خصوصي قرار داشت، گفت: در 6 سال دولت نهم و دهم که طرح مسکن مهر به اجرا رسيد حدود 2 ميليون و 200 هزار واحد قرارداد بسته شد که از اين تعداد يک ميليون واحد به بهره برداري رسيده است ضمن آنکه خدمات روبنايي اين واحدها هم تکميل نشده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن