تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813326061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات 24 خرداد 92 ،خاستگاه مشترك دولت و شوراهاي اسلامي شهر و روستا ست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۵۵ب.ظ)
فرماندار خرم آباد : انتخابات 24 خرداد 92 ،خاستگاه مشترك دولت و شوراهاي اسلامي شهر و روستا ست فرماندار خرم آباد درجمع اعضاي شوراي اسلامي شهر خرم آباد گفت: انتخابات 24 خرداد 92 ،خاستگاه مشترك دولت و شوراهاي اسلامي شهر و روستا است.
به گزارش حبرگزاري موج، اعضاي شوراي اسلامي شهر خرم آباد با فرماندار خرم آباد ديدار كردند، در اين ديدار حبيب الله خجسته پور فرماندار شهرستان خرم آباد در سخناني به تبيين جايگاه شوراهاي اسلامي شهر و روستا پرداخت و شورا را از جمله عوامل موثر در راستاي ارتقا، توسعه و ارائه خدمات به شهروندان ذكر نمود.
خجسته پور در بخش ديگر از سخنان خود به لزوم همكاري و تعامل شورا، شهرداري و فرمانداري در راستاي ارائه خدمات به شهروندان اشاره نمود و گفت؛ فرمانداري به عنوان نماينده عالي دولت در شهرستان و در راستاي ارتقاي ارائه خدمات رفاهي، اجتماعي و عمراني به عموم شهروندان با ديدي باز و تعاملي دو سويه با شوراي شهر خرم آباد همكاري خواهد نمود.
فرماندار خرم آباد اظهار داشت؛ از آنجائيكه خاستگاه مشترك دولت تدبير و اميد و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا انتخابات بيست و چهارم خرداد سال نود و دو است، هم دولت و هم شوراهاي اسلامي تكليف دارند در راستاي تحقق بخشيدن به شعارها و عملي نمودن وعده هاي انتخاباتي خود عمل نمايند.
خجسته پور اولين و مهمترين خواسته مردم از مجموعه دولت و شوراهاي اسلامي را رعايت قانون ذكر نمود و اذعان داشت؛ شوراها بايد با دقت ويژه مصوبات قانوني خود را در راستاي تسهيل و تسريع امور مردم ارائه نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن