تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819230650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در بروجرد ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار ویژه بروجرد: ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در بروجرد ضروری است بروجرد- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد گفت: با توجه به وضعیت فعلی بهداشت و کمبودهای بیمارستانی دراین شهر ، ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی این شهرستان یک ضرورت است.


به گزارش ایرنا ، ˈمنوچهر فراقیˈ روز شنبه در مراسم بزرگداشت روز پرستار با اشاره به ساخت بیمارستان آیت الله بروجردی گفت: این بیمارستان هم اکنون تنها 48 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای جبران کمبودهای بخش درمان باید با تجهیز و تکمیل این بیمارستان آن را وارد چرخه بهداشت و درمان این شهرستان کرد.
وی افزود: برای بهبود اوضاع بهداشت و درمان شهرستان بروجرد تلاش شده تا با کمک خیران بخش سلامت بتوان مشکلات و مسایل بیمارستانی را تاحدودی مرتفع ساخت.
وی با اشاره به اینکه تلاش هایی مبنی بر دریافت اعتبارات بیشتری به سبب ویژه بودن این شهرستان انجام شده گفت: بروجرد به عنوان شهرستانی ویژه است و تمام ادارات این شهرستان نیز به عنوان معاونان روسای ادارات کل مربوطه، باید در شورای معاونین استان حضور داشته باشند و مسایل و مشکلات شهرستان را مطرح و مطالبه کنند.
فرماندار ویژه شهرستان بروجرد خطاب به پرستاران گفت: شما ؛ علی رغم محدودیت ها و مشکلات فراونی که در مجموعه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد وجود دارد اما با روحیه گذشت و ایثار و فداکاری در راستای حل مشکلات و مسایل مرتبط با سلامت مردم تلاش می کنید.
ˈمحمدرضا حافظیˈرییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور نیز دراین مراسم گفت: شهرستان بروجرد نه تنها در بهداشت و درمان بلکه در تمام بخش های مختلف، شهری محروم است که تمام افتخارات آن مدیون آثار و برکات گذشتگان این شهرستان است.
در این مراسم از پرستاران نمونه شهرستان بروجرد تشکر و قدردانی شد.
1920/542
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن