تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804466282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پزشکیان: منتقدان ژنو چرا درباره بیکاری و فقر فریاد نمی زنند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پزشکیان: منتقدان ژنو چرا درباره بیکاری و فقر فریاد نمی زنند
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که برخی در مجلس به بیراهه می روند، گفت: چرا کسانی که در مجلس درباره موضوعاتی مانند مذاکرات هسته ای و ژنو انتقاد و داد و بیداد می کنند، درباره افول شاخص های مهم جامعه و رشد فقر و بیکاری فریاد نمی زنند.


آفتاب: «مسعود پزشکیان» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، درباره سوالات برخی نمایندگان از تیم مذاکره کننده هسته ای افزود: بطور قطع تیم مذاکره کننده قبل از حضور در مذاکرات هماهنگی های لازم را با دفتر مقام معظم رهبری انجام داده است.

وی تصریح کرد: ما باید این راهی را که آغاز کرده ایم، ادامه دهیم و سعی کنیم نگاه منفی را که برخی ها از ایران در خارج ایجاد کرده اند ، از بین ببریم.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه در این مسیر نباید به حرف های برخی ها در داخل و چند کشور خاص در خارج توجه کرد، گفت: نباید به صحبت های برخی از کشورهایی هم که می خواهند ما را تحریک کنند، گوش داد.

وی با تاکید بر اینکه باید دیدگاه مجموعه ملل و کشورهای دنیا را درباره ایران تغییر دهیم، خاطرنشان کرد: آنها نباید ما را کشوری جنگجو و غیرمنطقی بدانند.

پزشکیان با اشاره به اینکه باید با تمامی کشورهای دنیا تعامل داشته باشیم، اظهار داشت: حالا رابطه نداشتن با یکی دو تا از کشورها زیاد مهم نیست، زیرا آنها را اصلا به رسمیت نمی شناسیم.

وی گفت: نباید وقتی در مجامع جهانی قرار است درباره ما رای گیری شود، فقط یکی یا دو کشور به ما رای دهند که این یعنی مسوولان در سال های گذشته دیپلماسی درستی نداشتند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس تاکید کرد : هنر دیپلمات های ما باید این باشد که کشورهای دیگر را به همراهی با ملت ایران ترغیب کنند.

وی افزود: زمانی افرادی بودند که قطعنامه ها را کاغذ پاره ای می خواندند، اما حالا دولت و کشور تمامی تلاش خود را انجام می دهد تا این کاغذ پاره ها اجرا نشود، زیرا همه دیدیم که کاغذ پاره نبودند، بلکه برعکس، ما در حال زدن حرف های بلند غیرمنطقی و غیرکارشناسانه بودیم.

وی با ابراز تاسف نسبت به این که تاوان حرف های غیرکارشناسانه درگذشته را مردم و جوانان داده اند، ادامه داد: نسل جوان ما در حال پیر شدن است و متاسفانه نتوانستیم طی سال های گذشته برای آنها کار مناسب ایجاد و از آنها در مراکز درمانی و بیمه ای پشتیبانی کنیم.

وزیر بهداشت در دولت اصلاحات درباره تذاکرات بسیار زیاد برخی نمایندگان به هیات مذاکره کننده ایرانی با 1+5 تصریح کرد: درد ما اگر مردم باشد آن وقت باید درباره این رفتارهای خود پاسخ دهیم که چرا درباره بیکاری، اشتغال، توسعه نیافتن و تورم در جامعه، نماینده ای در مجلس فریاد نمی زند.

وی گفت: چرا جوانان کشور ما مانند شمع در جامعه در حال سوختن و آب شدن هستند و کسی صدایش در نمی آید و خواستار محاکمه و سوال از مقصران این وضعیت نمی شوند.

وی تصریح کرد: هرکس می خواهد هر حرفی بزند و چوب لای چرخ دولت و مذاکرات بگذارد، این کار را بکند، اما مردانگی کند و درباره کاهش انواع شاخص های زندگی مردم نیز فریاد بزند و آن را نادیده نگیرد.



تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن