تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820999268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن ازدواج دانشجويي در دانشگاه علوم اسلامي رضوي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴۶ب.ظ)
همزمان با شب ميلاد حضرت زينب(س) در حرم رضوي؛ جشن ازدواج دانشجويي در دانشگاه علوم اسلامي رضوي برگزار شد همزمان با شب ميلاد خجسته حضرت زينب کبري(س)، 55 دانشجوي دانشگاه علوم اسلامي رضوي در حرم مطهر حضرت رضا(ع) ازدواج خود را جشن گرفتند.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي آستان قدس رضوي، اين جشن ازدواج دانشجويي با حضور زوج‌هاي جوان دانشگاه علوم اسلامي رضوي و خانواده‌هايشان در سالن همايش اين دانشگاه برگزار شد.
اجراي گروه‌هاي نمايش، شعرخواني و اجراي گروه‌هاي تواشيح از جمله برنامه‌هايي بود که در اين جشن برگزار شد.
دکتر عبدالرضا کردي استاد دانشگاه و معاون پژوهشي انجمن مطالعات خانواده در اين مراسم، لازمه داشتن يک زندگي پايداري را الگوگيري از سبک زندگي ائمه اطهار(ع) عنوان کرد و گفت: زندگي پيامبر اکرم (ص)، حضرت علي (ع)، حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار(ع) بهترين الگوهاي مهرورزي، صميميت، عاطفه شناسي و درک بهترين الگوهاي زندگي عاطفي، معنوي و صميمي است.

وي اظهار داشت: در کلام معصومين(ع) شناسايي و برطرف‌سازي نيازهاي عاطفي خانوادگي به عنوان يک رکن اصلي و مهم مورد توجه قرار گرفته است.
اين کارشناس مسائل تربيتي و خانواده، توجه به الگوهاي اسلامي، آوردن نام خدا در گفت و گوهاي بين زن و شوهر و توجه به حسنات مردم و عدم توجه به بدي‌هاي آنان را باعث افزايش محبت بين همسران بيان کرد.
کردي افزود: بايد با رويکرد روان‌شناسي ديني و معرفت‌شناسي ديني به توانمندسازي و سالم سازي عاطفي خانواده پرداخته شود تا تبلور داشتن سلامت خانوادگي ايجاد شود.

وي داشتن دانش همسري را اولين مهارت در برخورد با همسر عنوان کرد و اظهار داشت: بايد با شناخت و عمل به مهارت‌هاي زندگي و همسرداري يک خانواده بهشتي را براي خانواده خود رقم زد؛ خانواده‌اي که بوي بهشت را بتوان از آن استشمام کرد.
در پايان مراسم زوج‌هاي جوان دانشگاه علوم اسلامي رضوي شام را ميهمان سفره بابرکت حضرت رضا(ع) شدند و از سوي دانشگاه هدايايي به اين اهداء شد.
يادآور مي‌شود؛ جشن ازدواج دانشجويي زوج‌هاي جوان دانشگاه علوم اسلامي رضوي با همکاري اين دانشگاه و معاونت تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي برگزار و به کليه زوج‌هاي جوان هدايايي فرهنگي به رسم يادبود تقديم شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن