تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802423755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش استانی ˈعلل گرایش جوانان به اعتیاد و راههای پیشگیری از آنˈ در مهاباد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش استانی ˈعلل گرایش جوانان به اعتیاد و راههای پیشگیری از آنˈ در مهاباد برگزار شد مهاباد - ایرنا - همایش استانی ˈعلل گرایش جوانان به اعتیاد و راه های پیشگیری از آنˈ روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در شهرستان مهاباد برگزار شد .


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این همایش که در سالن همایش های اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد برگزار شد فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در سخنانی با بیان اهمیت مبارزه با مواد مخدر در جامعه اظهار داشت: پلیس در مبارزه با مواد مخدر عزمی راسخ داشته و با تمام توان با سوداگران مرگ در این زمنیه به مبارزه خواهد پرداخت .
سردار یحیی شرفی مبارزه پلیس با موادمخدر را نشان از عزم راسخ نیروی انتظامی برای مقابله با این پدیده شوم دانست و گفت: تمامی مردم و تک تک اعضای جامعه باید در برابر این بلای خانمانسوز احساس مسوولیت کنند .
وی با بیان معضلات ترویج استفاده از مواد مخدر صنعتی در جامعه افزود: اگر در گذشته استفاده از مواد مخدر سنتی موجب لطمه وارد ساختن به خود فرد می شد امروز استفاده از مواد مخدر صنعتی نه تنها به خود شخص بلکه به اعضای خانواده و جامعه نیز لطمات جبران ناپذیری وارد ساخته و تمام شئونات انسانی را در برمی گیرد .
وی بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت های اجتماعی در این جنک تمام عیار و خاموش تاکید کرد و افزود: اعتیاد به مواد مخدر زمینه بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است و این معضل علاوه بر اینکه امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد، باعث کندی سرعت رشد و توسعه جامعه می شود .
در این آیین رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند تا با توزیع گسترده مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی در بین جوانان ، به اهداف شوم خود در ایجاد انحراف در مسیر انقلاب دست پیدا کنند .
صلاح خان احمدزاده افزود: مهمترین اصل در مبارزه با این بلای خانمان سوز ، پیشگیری و اطلاع رسانی از خطراتی است که استفاده از این مواد آحاد جامعه بویژه جوانان را تهدید می کند که در این امر آموزش و پرورش و مراکز دانشگاهی نقشی مهم و محوری را در این زمینه ایفا می کنند .
وی گفت: برای شرکت در این همایش 30 مقاله به دبیرخانه آن ارسال شده بود که از این میان 11 مقاله پذیرفته شده و از میان آنها نیز شش مقاله به عنوان مقالات برتر در این همایش ارایه و از صاحبان آن تجلیل بعمل آمد .
در ادامه این همایش یک اثر نمایشی نیز با عنوان آتش خاموش با موضوع اعتیاد کاری از هنرمندان هنر نمایش این شهرستان نیز به روی صحنه رفت .
در این همایش مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، فرماندار مهاباد ، دانشجویان، اساتید دانشگاه و جمعی از مسوولان این شهرستان نیز حضور داشتند .
584/583
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن