تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819947082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار تعزیرات گیلان به متخلفان عرضه کالا در آستانه نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هشدار تعزیرات گیلان به متخلفان عرضه کالا در آستانه نوروز رشت - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به آغاز مرحله اول طرح ویژه نوروزی این اداره کل گفت: در اجرای این طرح 15شعبه در استان رسیدگی به پرونده های متخلفان واحدهای عرضه کالا را با شتاب بیشتری انجام می دهند.


ˈ رضا قشلاقیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که در آستانه سال نو و افزایش تقاضای خرید از سوی شهروندان ، احتمال سوء استفاده برخی از سودجویان نیز بیشتر شده است، افزود: تعزیرات استان با شتاب در رسیدگی پرونده ها و برخورد قضایی مناسب تلاش می کند تا در این مدت سوء استفاده برخی سودجویان به حداقل برسد.
وی با بیان اینکه مردم نیز در این روزها از دستگاه های تنظیم بازار برای کنترل و نظارت قیمت ها انتظارحضور فعال تری دارند، خاطرنشان کرد: به طور قطع این اداره کل با بسیج تمامی نیروهای قضایی و ستادی نقش موثری در کاهش تخلفات در ایام پایانی سال دارد.
قشلاقی تصریح کرد: در همین راستا، اکیپ های گشت سیار مشترکی نیز از سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان در سراسر استان با حضوری فعال متخلفان را شناسایی و به تعزیرات معرفی می کنند.
وی یادآورشد: تمامی ادارات ستادی و قضایی این اداره کل در این ایام از امروز(هفدهم اسفند) به صورت صبح و عصر دایر بوده و با متخلفان با قاطعیت برخورد می کند.
به گفته قشلاقی؛ چهار شعبه در شهر رشت و یازده شعبه در سایر شهرستان های استان برای اجرای مرحله اول این طرح پیش بینی شده است.
مرحله اول طرح تعزیرات حکومتی گیلان از هفدهم تا پایان سال ادامه می یابد.
به گزارش ایرنا، طرح نظارتی ویژه نوروز با حدود 250 بازرس این سازمان و اتاق های اصناف سراسر استان به همراه 10 هزار ناظر افتخاری همزمان با سراسر کشور از پانزدهم اسفندماه در گیلان آغاز شده است. ک/3
7296/ 603
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن