تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812995120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند سارقان لوازم خودرو در اراک منهدم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باند سارقان لوازم خودرو در اراک منهدم شد اراک- ایرنا- فرمانده انتظامی اراک گفت: باند هشت نفری سرقت لوازم خودرو با 19 فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و منهدم شد.


به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس اراک ˈ سرهنگ مصطفی ویسمه ای ˈ افزود: در پی تماس های شهروندان با مرکز فوریت های 110، ماموران انتظامی کلانتری 12 اراک در جریان سرقت های متعدد لوازم خودرو در سطح این شهرستان قرار گرفتند.
وی ادامه داد: با اعلام موضوع پیگیری این سرقت ها، تحقیقات گسترده و فنی پلیس برای شناسایی سارقان آغاز شد.
فرمانده انتظامی اراک خاطر نشان کرد: پس از انجام تحقیقات مشخص شدکه دو نفر از سارقان که از اعضای اصلی باند بودند، با کمک و همدستی شش نفر دیگر و با استفاده از غفلت رانندگان در مناطق کم تردد در ساعات خلوت اقدام به سرقت می کردند.
سرهنگ ویسمه ای گفت: همه اعضای باند سرقت در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به 19 فقره سرقت لوازم خودرو در سطح اراک اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی اراک ادامه داد: همچنین در 24 ساعت گذشته خودرو حامل 70 بسته لباس زنانه قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
سرهنگ ویسمه ای افزود: این کالاها از دو دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق در محور کمربندی شمالی اراک کشف شد.
وی با یادآوری کشف هفت هفت گرم موادمخدر از خودروهای توقیفی خاطرنشان کرد: دو نفر در این ربطه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی کمیجان نیز گفت: سارقان اماکن عمومی و دولتی این شهرستان روزگذشته پس از دستگیری به 11 فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ ˈ محمد علی فراهانیˈ افزود: در پی وقوع سرقت های متعدد در دو ماه اخیر در سطح شهرستان کمیجان و شکایت های مردمی در این رابطه از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 ، موضوع به صورت ویژه مورد پیگیری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: سه نفر سارق شناسایی شده پس از انجام تحقیقات اطلاعاتی پلیس، روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.ک/1
716/559
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن