تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820053382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هزار انشعاب آب جدید امسال در سلماس واگذار شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک هزار انشعاب آب جدید امسال در سلماس واگذار شده است ارومیه - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب سلماس گفت: یک هزار انشعاب آب جدید در سال جاری در این شهرستان واگذار شده است.


جمشید سیدپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر آن، 537 فقره انشعاب فاضلاب به مشترکان سلماسی واگذار شده است که این امر نشان دهنده توجه ویژه به توسعه کمی خدمات به شهروندان است.
وی اضافه کرد: طول شبکه توزیع آب اجرا شده در سلماس، امسال حدود دو هزار و 500 متر و طول شبکه اصلاح و بازسازی شده آب در این شهرستان نیز در سال جاری، یک هزار و 835 متر است.
وی اظهار کرد: امسال 276 فقره انشعاب غیرفنی نیز در سلماس استانداردسازی شده که این امر، تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات انشعابات در این شهرستان داشته است.
مدیر امور آب و فاضلاب سلماس ادامه داد: همچنین در راستای شناخت میزان دقیق فروش و مدیریت مصرف، 621 فقره کنتور معیوب مشترکان در سال جاری در این شهرستان تعویض شده که باید در این خصوص از همراهی شهروندان قدردانی کرد.
سیدپور در خصوص فعالیتهای صورت گرفته در بخش فاضلاب از ابتدای سال جاری گفت: 105 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهری شست و شو داده شده و 84 فقره دریچه فاضلاب معیوب سطح شهر تعویض و همسطح سازی شده است.
وی همچنین از اجرای نزدیک به دو کیلومتر از پروژه خط انتقال آب سد زولا به سلماس و تازه شهر خبر داد و افزود: کار اجرایی این شبکه انتقال آب همچنان ادامه دارد.
8136/581
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن