تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813074020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايثار جانبازان و خانواده هايشان را فقط اجر خداوند جبران مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۳۰ب.ظ)
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي: ايثار جانبازان و خانواده هايشان را فقط اجر خداوند جبران مي کند نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين مراسم گفت: ايثار جانبازان و صبوري خانواده هايشان را فقط اجر خداوندي مي تواند جبران کند.
به گزارش خبرگزاري موج، امير آبادي در مراسم تجليل از بانوان ايثارگر همسران جانبازان استان قم، كه در مجتمع امام خميني (ره) برگزار شد، افزود: ما همواره شرمنده خانواده شهدا و ايثارگران هستيم هيچ خدمتي پاسخ ايثار و از خود گذشتگي اين قشر ارزشمند نيست کاري که براي رضاي خدا باشد مابه ازا ندارد.
وي اضافه کرد: در طول چهار دهه فشارهاي بسياري از سوي دشمنان بر ما وارد شده تا ما را از آرمانهايمان دور سازند اما دشمنان بايد بدانند که اين ملت به دنبال آرمانهاي انقلاب و امام ورهبري است .
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي افزود: مسوولان تلاش دارند تا با تصويب قوانين مشکلات را کاسته و در برابر دشمنان نيز پايداري نمايند، با اجراي منويات مقام معظم رهبري در بحث اقتصاد مقاومتي توجه به نبوغ داخلي و توليد ملي موفق خواهيم بود.
وي افزود: خانواده شهيد چشم و چراغ ملت است وامروز بدون توقع پاي انقلاب ايستاده است و از ارزشها دفاع مي کند ما مديون شهدا هستيم اميدواريم بتوانيم راه امام و شهدا را پيموده و خدمتگزار خانواده شهدا و ايثارگران باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن