تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد محلي براي تربيت، اخلاق و سازندگي جوانان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۱۹ب.ظ)
حجت‌الاسلام ميرعمادي مطرح کرد؛ کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد محلي براي تربيت، اخلاق و سازندگي جوانان است امام جمعه خرم‌آباد گفت: کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد محلي براي تربيت، اخلاق و سازندگي جوانان است.
به گزارش خبرنگارموج ازخرم آباد،حجت‌الاسلام والمسلمين سيد احمد ميرعمادي، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز، در جمع نمازگزاران با تبريک به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زينب کبري(س) گفت: کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد محلي براي تربيت، اخلاق و سازندگي جوانان است ،اين کانون‌ها محلي براي تربيت جوانان مومن، انقلابي و ولايي است.
وي از حضرت زينب(س) ،الگويي ماندگار و سرمشقي مناسب در علم و عمل و عبادت و بندگي براي زنان عالم ياد کرد و گفت: صبر، شجاعت، شهامت، علم، دفاع از ولايت، ايثار و فداکاري براي ولايت از جمله ويژگي‌هايي است که مي‌توان براي اين بانوي بزرگ اسلام برشمرد.
حجت‌الاسلام ميرعمادي در ادامه به سالروز تاسيس کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد اشاره کرد و گفت: مساجد از نهادهاي موثر در جامعه محسوب مي‌شوند و سالم ترين فعاليت‌ها براي جوانان فعاليت بر محور مساجد است.
وي با بيان اينکه خوشبختانه فعاليت کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد لرستان بسيار مطلوب و چشمگير بوده است بر لزوم برنامه‌ريزي جامع و دقيق براي ارتقاي کانون‌هاي فرهنگي مساجد تاکيد کرد.
امام جمعه خرم‌آباد تصريح کرد: همچنين مساجد از ظرفيت بسيار بالايي برخوردار هستند و بايد با توجه به وجود اين ظرفيت کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد فعاليت‌هاي خود گسترش دهند.
خطيب جمعه خرم‌آبادبا تاکيد بر انجام فعاليت‌ها بر محور دين در حوزه جوانان بيان داشت: در اين‌صورت است که ما شاهد رشد و شکوفايي استعدادهاي درخشان جوانان استان خواهيم بود.
همچنين، روز پرستار و کمبود پرستار مرد در بيمارستان‌ها و برگزاري جلسه مجلس خبرگان از ديگر مباحثي بود که خطيب جمعه خرم‌آباد درباره آنها سخن گفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن