تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812887880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرزندانمان را دوستدار طبیعت تربیت کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ایرانشهر: فرزندانمان را دوستدار طبیعت تربیت کنیم ایرانشهر، زاهدان - ایرنا- امام جمعه ایرانشهر با تبریک هفته منابع طبیعی بر ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: فرزندانمان را دوستدار و حافظ طبیعت تربیت کنیم.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈحسین طاووسیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر افزود: دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشان (ص) همواره بر حفظ منابع طبیعی و کاشت درخت تاکید کرده اند.
وی با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از تلاش گروههای پزشکی مستقر در بیمارستان صحرایی شهید محلاتی در بزمان تقدیر کرد و اظهار داشت: استقرار بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران در بخش بزمان ایرانشهر و تلاش گروههای پزشکی اعزامی از آذربایجان شرقی (تبریز) برای درمان بیماران دعای خیر مردم بزمان را به همراه داشت.
امام جمعه ایرانشهر با تاکید بر بهره گیری مسوولان از توانمندیهای مختلف سپاه پاسداران بویژه در حوزه علمی بیان کرد: مسوولان دستگاههای اجرایی باید از این توانمندیها بیشترین بهره را ببرند و نگذارند آن همه ظرفیت و توانایی تنها در پادگانها محصور بمانند.
حجت الاسلام طاووسی با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: برخی حرکتها حکم فساد فی الارض را دارد و بایستی علما و بزرگان با ترویج فریضه الهی امر به معروف از اشاعه منکرات در جامعه جلوگیری کنند.
وی افزود: وقوع سرقت، تیراندازی، راهبندی و سایر ناامنی ها از جمله منکراتی است که باید با همکاری و مشارکت عمومی با ماموران انتظامی و امنیتی از آن جلوگیری شود.
امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی باید در تمامی صحنه ها و اماکن حضور محسوس و نامحسوس داشته باشند تا اشرار و مخلان امنیت احساس آرامش نکنند و هیچ مکانی برای آنان حیاط خلوت امنی نباشد. ک/2
7314 / 653
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن