تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816255979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی جریانات در صدد ایجاد انحراف در مجلس خبرگان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه شیراز: برخی جریانات در صدد ایجاد انحراف در مجلس خبرگان هستند شیراز - ایرنا، نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس بر لزوم هوشیاری و تقویت بصیرت در اقشار مختلف مردم و جمع اندیشمندان تاکید کرد و گفت: عده ای قصد انحراف مجلس خبرگان را دارند، گروهی به خیال خودشان می خواهند مجلس خبرگان رهبری را از حالت تقوا و خدایی بودن خارج کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: این افراد به خیال باطل خود قصد دارند مجلس خبرگان را به سمت نگاه خودشان بکشانند که یکی از این گونه سخنان توسط فردی دگراندیش شنیده شده و این نشان از وجود یک جریان باطل دارد.
امام جمعه شیراز اضافه کرد: البته خوشبختانه قوه قضائیه در مقابل حرمت شکنان و توهین کنندگان به ائمه و پیشوایان دینی همواره پیشگام است اما در این میان زنگ خطری است که نشان از توطئه در عرصه های فرهنگی دارد.
وی ادامه داد: در پانزدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان مسائل توافق نامه ژنو، اقتصاد مقاومتی و مسائل اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رهبر معظم انقلاب نیز نکاتی را مطرح کردند.
وی افزود: عده ای بنا داشتند مجلس خبرگان را از قداست بیاندازند و آن را به سمت دیگری برانند و در این راستا توطئه هایی را ساماندهی می کنند.
امام جمعه شیراز ادامه داد: یکی از این توطئه ها سخنی بود که یکی از دگراندیشان در همدان گفت و این سخن نماینده تفکری در جامعه برای از بین بردن قداست ها و نفوذ در مجلس خبرگان رهبری است.
آیت الله ایمانی اضافه کرد: سخنرانی این فرد زنگ خطری بود که البته دستگاه قضایی وظیفه خود را درباره حرمت شکنی به قداست ها انجام داد.
وی بر لزوم حفظ سلامت رسانه ها و مطبوعات تاکید کرد و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مسئولان فرهنگی باید توجه داشته باشند که چه می کنند و بدانند که با مسائل فرهنگی نمی شود بی ملاحظه گی کرد.
وی ادامه داد: جامعه ما دینی است و اگر برخی روزنامه ها قداست شکنی کنند با فکر و ایده مردم ما سازگار نیست و باید بدانند در جامعه ای که علما و فضلای قم حاضر هستند و مجالس و محافل مذهبی برگزار می شود سنجیده تر بنویسند و در برخی مواضع خود تجدید نظر کنند.
آیت الله ایمانی با اشاره به فرارسیدن 22 اسفندماه و سالروز تاسیس بنیاد شهید در کشور یادآور شد: مسئله شهادت و جانبازی در راه خدا اوج کمال فردی انسان است.
امام جمعه شیراز ادامه داد: آنچه که امروز در جامعه ما ارزش یافته و فرصتی برای خدمتگزاری فراهم شده است به برکت خون شهدا که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس اضافه کرد: اگر شهدا نبودند امروز نه قبله ای بود، نه قرآن، نه پیامبر و نماز وجود داشت و آنچه که هست و سرمایه عظیم که در اختیار ما قرار دارد به برکت خون شهداست.
آیت الله ایمانی گفت: پاسداشت و حفظ حرمت شهدا وظیفه همگان است و در این میان همه وامدار خون شهدا، خانواده شهدا، مقاومت جانبازان و آزادگان و ایثارگران است که امیدوارم در راه خدمت رسانی به این عزیزان کوتاهی نکنیم.
امام جمعه شیراز مسئولیت جدید حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر دستغیب در تولیت آستان احمدی و محمدی را تبریک گفت و برای وی در ادای این مسئولیت الهی آرزوی موفقیت کرد.
677 / 667/245
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن