تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804030134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکیب سخنان حق و باطل موجب موفقيت فتنه‌گر در گمراه کردن انسان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: درحال تکمیل/ آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
ترکیب سخنان حق و باطل موجب موفقيت فتنه‌گر در گمراه کردن انسان است
امام جمعه موقت تهران گفت: آنچه که موجب موفقيت فتنه‌گر در گمراه کردن انسان مي‌شود اين است که در سخن خود حق و باطل را مخلوط مي‌کند و اينجاست که خيلي از انسان‌ها گمراه مي شوند.


به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه اول نماز عبادی- سیاسی این هفته تهران گفت: تقوا است که فضا را برای انسان روشن می‌کند و دام‌های شیطان را می‌فهمد و خدا را به یاد انسان می‌آورد، همچنین بهترین عامل برای حفظ از خطرات شیطان و نفس اماره است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: سخن امروز من مقایسه میان افرادی است که با خدا مرتبط هستند و انسان‌هایی که از خدا قطع کرده‌اند.

آیت‌الله موحدی کرمانی ادامه داد: انسانی که با خدا مرتبط است از نظر تفکر، انتخاب خط مشی و انتخاب زندگی در آرامش کامل است و همچنین اطمینان دارد راهی را که پیش گرفته راه سعادت و خوشبختی است چرا که می‌گوید این راه را خالقی که صلاح من را می‌داند در جلوی من قرار داده است. وی اظهار داشت: در مقابل مکتب‌های انحرافی کوچکترین پذیرشی برای این انسان نیست و هر مکتب انحرافی را با تمام قدرت رد می‌کند و مومن است که آن مکتب را به شقاوت و بدبختی می‌کشاند و تنها مکتبی که او را به سعادت نائل می‌کند، مکتب الهی است. خطیب نماز جمعه این هفته تهران ادامه داد: این آرامش را تنها انسانی دارد که با خدا است، اما در عین حال کسی که با خدا قطع ارتباط کرده، پیوسته در حال تردید و اضطراب است، مخصوصا در موارد فتنه که کاملا این مسئله را نشان می‌دهد. آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به بیانات معصومین درباره فتنه گفت: فتنه در بیانات معصومین عبارت است از جایی که حق و باطل یکی می‌شود، فتنه‌گر تمام سخنش باطل نیست که اگر چنین باشد کسی گول نمی‌خورد، کما اینکه تمامی سخنانش هم حق نیست، فتنه‌گر اهل حق نیست، آنچه که باعث موفقیت فتنه‌گر در گمراهی انسان‌ها می‌شود ترکیب سخنان حق و باطل با یکدیگر است. وی افزود: اینجاست که خیلی از انسان‌ها گمراه می‌شوند و می‌گویند این آدم حرف‌های حسابی دارد پس چرا از او تبعیت نکنیم لذا این جریان را با خط انحرافی ضمیمه می‌کند و انسان‌ها را گول می‌زند اما کسی که با خداست ابدا گمراه نمی‌شود. خطیب موقت نماز جمعه تهران بیان داشت: در مواقع فتنه انسانی که با خداست گمراه، دچار تردید و اضطراب نمی‌شود و قاطع ایستاده است. انسانی که با خداست چون نظام عالم را صنع خدا می‌داند، همه چیز را زیبا می‌بیند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته تهران تصریح کرد: اگر کسی متقی باشد تمام سختی‌ها برای او آسان می‌شود، بن‌بست برای متقی وجود ندارد با تقوا راه را باز می‌کند و به اهدافی که مورد عنایت خداست می‌رسد.

وی افزود: من به شما عزیزان تبریک می‌گویم بحمدالله شما تقوا دارید و آنرا اعمال کردید، با تقوا و اعمال تقوا شاه را از این کشور بیرون راندید، انقلاب را به پیروزی رساندید، صدام را به زانو درآوردید و انشاءالله با همین سرمایه به خواست خدا نقشه‌های دشمن و استکبار را خنثی خواهید کرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: انشاءالله هیات ایرانی مذاکره‌کننده با 1+5 با همین سرمایه تقوا می‌تواند مشکلات را آسان کند ، مشکلات اقتصادی را نیز دولت ما با حمایت مردم ما، با اعمال اقتصاد مقاومتی حل خواهد کرد.

ادامه دارد....






تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن