تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814686315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکهزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی عتبات عالیات موردنیاز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یکهزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی عتبات عالیات موردنیاز است تهران - ایرنا - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: اعتبارات مورد نیاز پنج ساله این ستاد برای بازسازی عتبات عالیات یک هزار و 500 میلیارد تومان برآورده شده است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «حسن پلارک» روز جمعه در حاشیه پنجمین همایش سراسری ستاد بازسازی عتبات عالیات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هزینه کرد این اعتبار از سال آینده آغاز می شود به طور میانگین سالانه حدود 300 میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات اختصاص می یابد.
وی در خصوص فعالیت های این ستاد در بازسازی و مرمت حرم حضرت زینب (س) نیز گفت: این ستاد با همکاری و کمک های مردم خیر و نیکوکار کشورمان بازسازی حرم حضرت زینب (س) را که از سوی تروریست ها مورد حمله قرار گرفته آغاز خواهد کرد.
پلارک با بیان اینکه برای بازسازی حرم حضرت زینب (س) حدود چهار میلیون دلار اعتبار مورد نیاز است ، گفت : در آینده نزدیک طی یک فراخوان عمومی از مشارکت ها و کمک های خیرین و نیکوکاران کمک می گیریم.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: همزمان طراحی طرح توسعه جامع حرم حضرت زینب (س) نیز در دستور کار این ستاد قرار دارد و تیم هایی در این کشور مستقر هستند که در فرصت مناسب طرح توسعه و عملیات اجرایی آن شروع می شود.
پلارک همچنین ادامه داد: این ستاد برای توسعه حرم حضرت سکینه (س) برنامه ای ندارد ولی برای بازسازی و مرمت آن باید به مدت یکسال با فعالیت های شبانه روزی اقدام کنیم.
حرم حضرت سکینه در منطقه داریا قرار دارد و این منطقه یکی از مراکز مهم فعالیت تروریست ها در سوریه است.
پلارک افزود: جذب کمک های مردمی در سال گذشته 100درصد افزایش و رشد داشته است.
در سال گذشته رقم جذب کمک های مردمی برای عتبات عالیات 310 میلیارد تومان بود.
اجتمام(4)**9188/7268**1436
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن