تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802426949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس از بازارچه خیریه مهرآفرین گزارش می‌دهد عیدی پر از مهر کرمانی‌ها به بچه‌های بی‌سرپرست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس از بازارچه خیریه مهرآفرین گزارش می‌دهد
عیدی پر از مهر کرمانی‌ها به بچه‌های بی‌سرپرست
کرمانی‌های بسیاری با حضور در بازارچه خیریه مهرآفرین و خرید مواد غذایی و آثار هنری به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست عیدی دادند.

خبرگزاری فارس: عیدی پر از مهر کرمانی‌ها به بچه‌های بی‌سرپرست


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مردم کرمان با حضور در پنجمین بازارچه خیریه موسسه نیکوکاری مهرآفرین که به نفع کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در محل هتل جهانگردی کرمان برگزار شده و خرید مواد غذایی و یا آثار هنری دل ده‌ها کودک نیازمند را در آستانه سال نو شاد می‌کنند. تلاش صادقانه برای شادی دل کودکان نیازمند بازارچه خیریه موسسه نیکوکاری مهرآفرین که به نفع کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در فضای روباز هتل جهانگردی شهر کرمان دایر شده است، جمعی از مردم کرمان با حضور در غرفه‌های این نمایشگاه و فروش مواد غذایی مختلف و آثار هنری برای سهیم شدن در شادی کودکان نیازمند تلاش می‌کنند. در این بازارچه خیریه که بخش قابل توجهی از آن توسط جوانان اداره می‌شود، خوراکی‌های مختلف از آش‌های محلی کرمان تا شیرینی‌های سنتی و غذاهای امروزی و انواع کیک‌ها به فروش می‌رسد.

جمعی از هنرمندان هم آثار هنری از جمله تابلوهای خوشنویسی، سفال، انواع گل‌های تزئینی و لوازم سفره هفت‌سین را در بازارچه خیریه موسسه نیکوکاری مهرآفرین در معرض فروش قرار داده‌اند. بازار فروش مواد غذایی حسابی داغ است و غرفه‌داران این بازارچه سعی می‌کنند با هر شگردی محصولات خود را به فروش برسانند تا شادی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست افزایش یابد، بعضی از فروشندگان برای جلب مشتری بیشتر به حرکت‌ها و صحبت‌های طنز هم متوسل می‌شوند. شرکت‌کنندگان در بازارچه خیریه هم که بیشتر آنها جوان هستند، سعی می‌کنند با خرید حتی یک ساندویچ 2 هزار تومانی در شادی بچه‌های نیازمند سهیم شوند. با خوشحالی بچه‌های نیازمند شاد می‌شوم یکی از غرفه‌داران بازارچه خیریه موسسه نیکوکاری مهرآفرین که هنرمند است و انواع گل‌های کریستالی را برای عرضه به این بازارچه آورده است به خبرنگار فارس گفت: دانشجوی حقوق قضایی هستم و در خوابگاه دانشجویی حضور دارم و گل‌های کریستالی را درست می‌کنم و می‌فروشم.

ندا عبداللهی ابراز داشت: فروش گل‌های کریستالی کمک مالی برای من است و و حالا به بازارچه خیریه موسسه نیکوکاری مهرآفرین آمده‌ام تا با اختصاص 50 درصد از درآمد فروش گل‌ها به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست کمک کنم. وی تصریح کرد: حدود یک سال است که پدر و مادرم را از دست داده‌ام و من هم بی‌سرپرست هستم و اگر بتوانم، حتی دل کوچک بچه بی‌سرپرست یا بدسرپرستی را خوشحال کنم، خیلی خوشحال می‌شود.

مردم توجه بیشتری به کودکان بی‌سرپرست داشته باشند این هنرمند جوان افزود: استقبال مردم کرمان از بازارچه خیریه موسسه نیکوکاری مهرآفرین خوب است، اما غرفه‌های مواد غذایی نسبت به غرفه‌های هنری فروش بیشتری دارند. عبداللهی برگزاری بازارچه‌ها خیریه را برای افزایش حس انسان‌دوستی و نوع‌دوستی موثر خواند و گفت: از مردم خواهش می‌کنم که توجه خود به بچه‌های نیازمند را بیشتر کنند. بهره‌گیری از مهارت برای انجام کار نیک اما ایستگاه فشار خون هم یکی دیگر از غرفه‌های بازارچه خیریه موسسه نیکوکاری مهرآفرین است که با حضور چند نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بم دایر شده و این دانشجویان خدماتی را به مردم ارائه می‌دهند. یکی از مسئولان غرفه فشار خون بازارچه خیریه موسسه نیکوکاری مهرآفرین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما در این غرفه برای انجام کار خیر از مهارت خود استفاده می‌کنیم.

علیرضا هوشمند با اشاره به اینکه فشار خون «قاتل خاموش» است، ابراز داشت: مردم باید خطرات فشار خون بالا را جدی بگیرند. وی عنوان کرد: ما در غرفه «فشار خون» خدماتی را در حوزه پزشکی عمومی به مردم ارائه می‌دهیم. هوشمند با اشاره به فعالیت کانون دوستی دانشگاه علوم پزشکی بم تصریح کرد: 50 درصد درآمد حاصل از فعالیت غرفه ما به انجمن دوستی و بقیه آن هم به کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست موسسه خیریه مهرآفرین اهدا می‌شود. نیکوکاری با ایرانی‌ها عجین شده است وی با بیان اینکه از حضور در این کار خیر خوشحال هستم، ادامه داد: یک لبخند بر روی لبان بچه‌های نیازمند موجب هزاران لبخند ما می‌شود که هدیه‌ای از سوی خداوند است. این دانشجوی جوان گفت: مردم ایران از زمان قدیم مردمی نیکوکار بوده‌اند و نوع‌دوستی در دین و شرع ما ایرانی‌ها وجود دارد و اگر این حس فراموش شود، برگزاری بازارچه‌های خیریه این جرقه را در وجودمان می‌زند که به نیازمندان کمک کنیم. کمال تبریزی و شهاب حسینی در بازارچه خیریه مهرآفرین تعدادی از هنرمندان مطرح سینمای ایران از جمله کمال تبریزی کارگردان برجسته و شهاب حسینی بازیگر محبوب ایرانی که چند روزی است برای ساخت فیلم «دردسرهای شیرین» به کرمان آمده‌اند در اقدامی زیبا به بازارچه خیریه موسسه نیکوکاری مهرآفرین به نفع کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست آمدند.

شهاب حسینی در سخنانی حضور پرشور مردم کرمان در این بازارچه خیریه را ستود و اظهار داشت: حضور پرشور شما برای این بازارچه خیریه را تبریک می‌گویم و از خدا می‌خواهم هر قدم خیری که برمی‌دارید، نتیجه آن را به شما برگرداند. وی ابراز داشت: من تعریف مهربانی مردم کرمان را شنیده بودم و حالا که برای حضور در فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» به کارگردانی کمال تبریزی به کرمان آمده‌ام از نزدیک مهربانی و مهمان‌نوازی کرمانی‌ها را دیدم.

کمک به کودکان نیازمند را از دست ندهید به گفته مسئول بازارچه خیریه موسسه نیکوکاری مهرآفرین 96 غرفه در این بازارچه دایر شده است. نیره ولندیاری به خبرنگار فارس در کرمان گفت: بازارچه خیریه موسسه نیکوکاری مهرآفرین در آستانه عید نوروز به نفع کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست برگزار شده است.

وی بیان داشت: در غرفه‌های بازارچه خیریه موسسه نیکوکاری مهرآفرین صنایع دستی، آثار هنری و مواد غذایی به فروش می‌رسد. ولندیاری با اشاره به اینکه بازارچه خیریه موسسه نیکوکاری مهرآفرین از عصر پنجشنبه 15 اسفند ماه جاری آغاز به کارکرده است، ابراز داشت: بازارچه خیریه موسسه نیکوکاری مهرآفرین در روز جمعه از ساعت 10 صبح تا 23 شب آماده پذیرایی از مردم خیر کرمان است. ----------------------------- گزارش از مهسا حقانیت عکس از: محسن رجب‌پور ----------------------------- انتهای پیام/80019/

92/12/16 - 07:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن