تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820609977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار حزب دمکراتیک خلق به دولت ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هشدار حزب دمکراتیک خلق به دولت ترکیه آنکارا - ایرنا - حزب ˈ دمکراتیک خلق ˈ با انتشار بیانیه ای به دولت حزب حاکم عدالت و توسعه و وزارت کشور ترکیه هشدار داد و از انچه که عدم تامین امنیت ساختمان این حزب در شهر آکسارا نامید؛ انتقاد کرد.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از منابع خبری ترکیه ، حزب دمکراتیک خلق در پی حمله بیش از پنج هزار نفر از هواداران حزب ملی گرای حرکت ملی در شهر ˈ آکسارایˈ به ساختمان این حزب حکله کرده که منجر به زخمی شدن 38 نفر شد.
این با انتشار بیانیه ای ضمن هشدار به دولت حزب حاکم عدالت و توسعه و وزارت کشور ترکیه اعلام کرد : این گونه حوادث از قبل طراحی شده است و در صورتی که دولت آنکارا و وزارت کشور ترکیه نسبت به ایجاد امنیت اقدام نکنند ما خود تدابیر لازم را خواهیم اندیشید.
بیشتر زخمی ها در جریان حمله به ساختمان حزب دمکراتیک خلق، از کردهای مخالف هستند و از «عبدالله اوج آلان» رهبر زندانی «پ.ک.ک» حمایت می کنند.
در این حادثه به اتوبوس تبلیغاتی و ساختمان حزب دمکراتیک خلق ترکیه آسیب وارد شد.
نیروهای ضد شورش پلیس پس از یک ساعت از بروز درگیری موفق شدند کنترل اوضاع را در دست بگیرند.
پیشتر نیز برخی هواداران احزاب در شهرهای مختلف ترکیه با یکدیگر درگیر شده بودند.
انتخابات شهرداری های ترکیه در پی تحولات این کشور و بروز تنش سیاسی ناشی از رسوایی اقتصادی، روز دهم فروردین ماه سال آینده برگزار می شود. این انتخابات از اهمیت بسیاری برای حزب حاکم عدالت و توسعه برخوردار است.
خاورم ** 2010 * 230 **1917
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن