تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801556505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفت نفر در حوادث رانندگی قزوین مصدوم شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفت نفر در حوادث رانندگی قزوین مصدوم شدند قزوین - ایرنا - کارشناس عالی تصادفات پلیس راه استان قزوین گفت: در حوادث رانندگی بامداد امروز و روز گذشته این استان هفت نفر مصدوم شدند.


سرهنگ ˈبهرام زینعلیˈ روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 5:50 بامداد امروز و در کیلومتر 81 محور قزوین - زنجان راننده یکدستگاه کامیون اسکانیا به دلیل بی توجهی به جلو واژگون و بر اثر آن دو نفر مصدوم شدند.
وی اظهارکرد: همچنین صبح امروز در کیلومتر یک محور قزوین - رشت راننده یکدستگاه سواری تیبا به دلیل بی توجهی به جلو واژگون و بر اثر آن یک نفر مصدوم شد.
این کارشناس ادامه داد: دیشب و در محور یاد شده راننده یک دستگاه سواری پراید به دلیل بی توجهی به جلو واژگون و بر اثر آن سه نفر مصدوم شدند.
سرهنگ زینعلی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت و در محور قزوین - همدان راننده یکدستگاه وانت پیکان به دلیل بی توجهی به جلو واژگون و بر اثر آن یک نفر مصدوم شد.
7391/ 614
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن