تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815294103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقا شاخص توسعه خوزستان در سال آینده


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان حاجتی مطرح کرد:
ارتقا شاخص توسعه خوزستان در سال آینده
اهواز – خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان از برنامه ریزی برای ارتقا شاخص های توسعه در سال آینده خبرداد.



به گزارش خبرنگار مهر،  امید حاجتی صبح پنجشنبه در مراسم ویژه روز درختکاری عنوان کرد: برای حفظ و نگهداری محیط زیست باید از ظرفیت های مردمی و نیروهای داوطلب در استان بهره بگیریم.

وی افزود: بسیاری از صنایع و شرکت های بزرگ در خوزستان در مسئله آلودگی هوا نقش فراوانی را ایفا می کنند و خسارت های فراوانی هم به محیط زیست وارد می کنند.

معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان تصریح کرد: در راستای جلوگیری از این مسئله استانداری خوزستان یک کارگروه به منظور بررسی مشکلات محیط زیست و اشتغال جوانان با حضور صنایع و شرکت ها  تشکیل خواهد شد.

حاجتی با بیان اینکه، در این کمیته برنامه توسعه اقتصادی خوزستان و نقش این شرکت ها و صنایع در این زمینه مشخص خواهد شد، اظهار کرد: به طور حتم در این کمیته توجه ویژه ای به مسائل محیط زیست می شود.

وی همچنین با اشاره به بودجه سال آینده استان تصریح کرد: هر چند که بودجه تصویب شده برای سال آینده حق مردم خوزستان نبوده اما با هماهنگی های که با مجمع نمایندگان استان صورت گرفته توانستیم رشد غیر واقعی در آمدهای سال آینده را واقعی کنیم تا فشار کمتری به اقشار مختلف جامعه در سال آینده وارد شود.

معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان افزود: امیدوار هستیم تا با برنامه ریزی و مشارکت دستگاه های اجرایی بتوانیم گام های موثری در  راستای ارتقا شاخص های توسعه استان برداریم.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده نیز در این مراسم عنوان کرد: برای ارائه یک برنامه موفق در راستای حفظ و توسعه محیط زیست نیازمند توجه به سه موضوع مهم فرهنگسازی، علم و قانون هستیم.

امام جمعه موقت اهواز افزود: در احادیث دینی توجه به فضای سبز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل ما باید فرهنگ توجه به محیط زیست را د رجامعه نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی باید نگه داری و حفظ محیط زیست به صورت یک قانون باشد، اظهار کرد: ما می توانیم برای توسعه در این بخش از دانش روز دنیا و کشورهای دیگر بهره ببریم.
 


۱۳۹۲/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن