تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام انقلابی در توسعه فضای سبز در استان اردبیل نیاز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقدام انقلابی در توسعه فضای سبز در استان اردبیل نیاز است اردبیل- ایرنا- استاندار اردبیل گفت: در کاشت نهال و توسعه فضای سبز در استان باید انقلابی بوجود بیاید.


به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، مجید خدابخش افزود: باید با برنامه ریزی صحیح نهضت جنگل کاری و تولید نهال در استان به راه بیافتد و از نظر سرانه جنگل و فضای سبز استان را ارتقا دهیم.
وی از آحاد مردم جامعه خواست در فصل درختکاری با کاشت هر نفر دست کم یک اصله نهال به توسعه درختکاری و سرانه فضای سبز استان کمک کنند .
استاندار اردبیل با تبیین نقش و اهمیت منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: منابع طبیعی سرمایه ملی هر جامعه بشمار می رود و بایستی ضمن حفاظت و توسعه از این سرمایه ملی آن را در تولید ثروت در جامعه بخدمت بگیریم .
وی ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های حافظان منابع طبیعی استان افزود : اداره کل منابع طبیعی بایستی ضمن حفاظت و توسعه منابع طبیعی با استفاده از نخبگان و اساتید امر در خلق ثروت در جامعه با ایجاد زمینه و فراهم نمودن بستر تولید تلاش کند .
استاندار اردبیل راه اندازی شهرک گیاهان دارویی در مناطق مستعد استان را ازجمله فعالیت های مهم و حیاتی برای تولید ثروت در جامعه عنوان کرد و گفت : ما از سرمایه گذاران در عرصه های منابع طبیعی استقبال می کنیم ولی از واگذاری های بی مورد جداً خودداری خواهد شد .
وی با تشریح اهمیت آبخیزداری افزود: استان اردبیل نیازمند توسعه فعالیت های آبخیزداری است و بایستی با انجام عملیات آبخیزداری ضمن کنترل فرسایش و سیل در جهت استحصال آبهای سطحی و تولید آب در استان گام های موثری برداشته شود.
1234/530
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن